čtvrtek 30. ledna 2014

DIARY: I'm weird... and you?

Konečně jsme se k tomu dokopala! Ano, opravdu píšu první článek! :D Na začétek se budu hlavně snažit aby tento článek měl hlavu a patu.. nebo aspoň hlavu.. snad...

Tak čím začít? Tím kdo jsem? Ne, to si nechám pro sebe jako tajemství... Alespoň mě tím nebudete moct vydírat ;) Proč jsem si tento "blog, bloček, záisníček, veřejný deníček" pořídila? Nejspíše to bude proto, že jsem příliš komunikativní a všechno bych hned všem "vytroubila" což naštěstí nakonec nikdy neudělám, teda alespoň pokud jde o ty nehezké věci co se mi dějí.... *pak si všichni myslí jak harmonický a klidný život vedu* A tak jsem si řekla, co udělat když nechci, aby má tajemství kdokilv znal a věděl o nich? Vyřvu je na celý svět, aby se o nich mohl kdokoliv dozvědět! Velmi inteligentní i když to nejpíš vůbec nedává smysl... Po pravdě asi chci aby o mých těžkostech a problémech někdo věděl, ale rozhodně nechci, aby to byl někdo koho znám a kdo zná mě.

Pokračujeme! :D Proč takové pochybné jméno? Abych řekla pravdu byl to spíš popud.. Nejdřív jsem chtěla stránku s názvem malé suši, nebo něco tkového co by symbolizovalo mou titěrnost oproti světu a to že mě může kdokoliv kdykoliv "sníst" a já proti němu nic nezmůžu. Ale to by vypadalo bez háčů a čárek děsivě, tak jsem chvilkupřemýšlela... Moje vlastnost *pokud to není vlastnost, ale něco jiného všem co o lidech ví víc než já se velmi omlouvám* kterou na sobě nenávidím a miluji je sentimentálnost... Ano opravdu vždy doufám, že vše skončí růžově s duhou a pokladem ^^.*BTW: miluju romantickou literaturu, tím myslím romantickou jako bouřky, potopy a td, ne novodomý význam romantičnosti :D* A králík... Ten hlavní důvod proč je v názvu rabbit vám říkat nebudu.. totiž psát -.- Určitě byste se mi vysmáli. Ale jední z důvodů je že králíky, ty malé chlupaté kuličky prostě nikdo nemůž nemilovat. Přitom jsou sami nesmírně bezbranná stvoření.. A přiznávám, jejich úžasných obrázků je tublr. zcela prolezlý, takže tak. A tím bych nejspíše zakončila tento, pro čtenáře mého věku, velmi namáhající na soustředění, článek který jsem stvořila jen pro potěchu mojí duše ˇ^ˇ I'm fabulous!~
http://www.tumblr.com/search/unirabbit

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ