pátek 31. ledna 2014

COSPLAY: Cosplay plans for 2014! ~^^~

Včera se mi podařilo vydržet a nepřidat další článek a dnes mě nenapadalo co bych v dalším článku mohla napsat. Nakonec jsem se rozhodla pro "univerzální" téma. Prostě jednoduše řečeno o něco co asi zajímá jenom mě a asi i bude zajímat jenom mě :D A proč to zveřejňuji tady? Na facebook to strkat nechci a stejně počítám s tím, že tuhle stránku nečte/nečetl/nejspíš ani číst nebude nikdo, kdo by rozuměl češtině °w° To jsme ale záludná, že?
A teď Postavy co bych v roce 2014 chtěla cosplayovat! 
 (+jejich obrázky a popisy)

1. Odloženo

jméno: Kiichi
anime: Karneval
pohlaví: ženské
posatava: vedlejší (poprve ve 3.ep)

2. Splněno
jméno: Meiko Honma *Menma*
anime: Ano Hi Mita Hana no Namae o Boku-tachi wa Mada Shiranai.
pohlaví: ženské (duch)
postava: hlavní

3. Zrušeno

jméno: Katen Kyokotsu
anime: Bleach
pohlaví: ženské (zanpakuto)
postava: vedlejší *objevila se při vzpouře zanpakuto*
[menší a mladší ze dvou stejnojmených]


A tím končí veškeré mé cosplay plány! Snad to všechno zvládnu ;)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ