pátek 14. února 2014

Dajarí! Aneb takto vypadá moje tvůrčí krize -.-

Červená pomáda na rty+lesk dle návodu
Zdravím mí milovaní čtenáři, kterých je tam málo že by se dali spočítat na jedné ruce, nebo klidně i noze. Dnes jsem byla celý den mimo (stejně jako včera), takže jsem neměla vůbec, ale vůbec žádný čas si nachystat nějaký článek, proto dnes znovu přidávám blábol plný keců o mně a zase o mně! Jupí!~
Ať to máme v hezké časové posloupnosti, začnu čtvrtkem. Ráno jsem se nemohla vahrabat z postele T_T *asi bych mohla chodit spávat dřív než o půlnoci, když vím že usínám cca dvě a půl hodiny >.<* Ve škole byl celkem klid, měli jsme tři hodiny matiky, ale já byla stejně úplně nevspalá a díky tomu i úplně mimo. Když jsme přišla domů šla jsme si lehnout, ale po desti minutách jsem se zvedla, protože se mi začala muchlat košile.

Koupené barvy na vlasy ~
Dalších dvacet minut jsem si upravovala účes a pak jsem vyrazila na vlak. Bylo to opravdu těsné, protože přijít i o vteřinu později už narazím do zavřných dveří -.-" Ale stihla jsem to! V Olomouci jsem se ještě stihla stavit pro barvu na vlasy, kterou jsem dnes použila a zatím (mám ještě mokrou hlavu) to vypadá jako bych měla šediny a pak blond vlasy o.o Na hodině JP jsem byla úplně mimo, protože jsem tam minule nebyla, a ani jsem nevěděla že se máme podívat na dašlí lekci znaků... Po příjezdu domů o půl osmé jsme byla úplně mimo a neschopná se soustředit na učení, tak jsme nakonec šla spát už v deset! *rekóórd!* Ale kvůli testu z fyziky jsme nakonec vstávala o hodinu dřív než normálně. A to je co říct, protože já vstávám tak pozdě, že vstát o minutu později už přijdu do školy tak 8:10 min. Dokonce jsem se stihla i nalíčit víc než si "kydnout" makeup na xicht XD No, dále...  ve škole jsem to jakš takš všechno zvládla a dostala jsem se domů i celkem v normální čas! ^^ Ale hned pak jsme vyrazili na nákupy společenských kalhot a vyzvednout mobil. (Na ten mobil si mám v plánu objednat obal s králíčkem *w*) Nakonec jsem rodinu donutila jet i do Globusu, protože jsem chtěla plastový box na látky. (Zatím jsem jě měla všude možně poházené po šuplíku pod postelí). A taky jsem se rozhodla že chci njaké japonské jídlo, tak jsme se museli stavit v Japamanii pro něco sladkého :3 A nakonec jsem si koupila i kukuřičný škrob a rýžovou mouku, abych mohla připravit 'Mitarashi dango' pokud víte o co jde, máte štěstěnu na vaší straně!~ Po návratu domů jsem úplně všechno zkonzumovala, a řeknu vám, že toho nebylo zrovna málo, a donutila jsem mamku ať mi nabarví vlasy :D Byla z toho stejně nadšená jako posledně t.t ale tak co už, sama bych celé vlasy asi nezvládla i přes to, že je mám snad nejkratší jak jsme je kdykoliv měla! No na konec bych asi dodala zmíňku že mě kamarádčin přítel nominuval na tu FB ktravinu a je strašně vtipný, že si vážně myslí, že mu koupím tu basu piv! :) NO :)
A teď je čas na obrázkový psááááám (ano myslím spam)~~~~~~
Rážová mouka (Japamania)

Můj OP boxík na látky a zipy a td. (Globus)

Kokosové želé s příchutí (Japamania)

Kukuřičný škrob (Globus) - věřili byste že je u nás nesehnatelný?

Moči s červenou fazolí (Japamania)

A teď fanfáry! Můj úžasný budoucí obal na mobil s králíčkem! *w*
súpá kawí obal na mobil ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ