pondělí 3. února 2014

Diary: Výjezd do civilizace a velmi brzký návrat do tepla domova a záře notebooku!

Počkat.. já dnes chtěla šít další sukni! .... No nevadí, tak jindy..
Zhruba takové pocity jsem měla když jsem se zcela mrtvá vrátila z nákupů. Ano je pondělí a já nebyla ve škole.. ale myslím že důvod už víte, máme prázdniny :E Super, co? Já vím je to super jenom pro mě... Oké, já to beru.. Tak dál. Vstávala jsem v osm abych stihla autobus co jede v devět (cesta na nádraží trvá zhruba čtvrt hodiny). Nakonec mě ale hodil taťka protože si ve městě potřeboval něco vyřídit, takže jsem jela asi o půl hodiny později, ale sama a v autě a navíc mě taťka hodil až skoro na náměstí *w*
Party Hard v autě když taťka vybírá stanici a celou cestu se mlčí.....
První místo kam jsem se vydala byla, totiž měla být, prodejna s textilem, ale cedulka která na tom domě visívala tam najednou nebyla a já jsem strašný strašpytel, takže jsem se bála zeptat a nikam jsem nešla. Naštěstí je ve městě víc obchodů s látkama, a jedna byla dostatečně blízko abych se k ní dostala pěšky :) Paní byla moc milá a velmi ochtoně mi pomohla s výběrem látky, což bylo asi tím že v pbchodě nikdo nebyl. Ale je fakt, že u nás v galanterii jsou strašně nepříjemní a je jedno kolik je u nich lidí -.-" Nakonec jsme našli jednu vhodnou látku a já doufám, že s ní půjde dobře pracovat. Sice k ní nemám stejně barevnou nit, ale tu snad ještě někde seženu :)
2,5 metru látky.. člověk by nevěřil, že může být tak těžká T_T
Dál jsem šla ještě so Šantovky, podívat se po nějakém loli able oblečení a když jsme procházela okolo Tally Wejlu, vzpomněla jsem si na jeden článek, který jsem četla zrovna včera a řekla si že tu košili by teoreticky mohli mít i u nás.. Světe div s, mněli! Dokonce i ve všech velikostech. Nejdřív jsem si vzala do ruky 38, ale pak jsem objevila i 36 a 34 taky jsem si vzala ty dvě a šla do kabinky, připadám si.. děsivě a celekm nechutně když na mě visí i 34, ale s tím během minuty nic neudělám. Košile se mi líbila dokonce i na mě a už jsem si představovala se kterou sukní si ji jenom vezmu *w* Pak jsem pod věšáky, které byly plné slevněného oblečení našla úžasné boty, které by se taky určitě hodily k lolitě, ale naneštěstí neměli moji velikost :/ Což mě docela naštvalo, ale měli tam ještě jedny poměrn dost extravagantní a já si řekla, že za 200,- by byl hřích si je nekoupit, zvlášť když mi velikostně sedly :D Takže se pokochejte tou hrůzou:
Když je uviděla mamka, tak skoro vyjedkla hrůzou XD
A pak sjem měla spoooustu času než mi dojede autobus tak jsme pošla všechny obuvi, ale nikde neměli nic hezkého *já vím, nemám právo to říkat když jsem si koupila ty boty* Pak jsem si zašla na oběd, sice jsem si chtěla dát pizzu, ale tam byla plno, tak jsem zavelela a utekla se schovat za roh v McDonaldu :D 
Až jsem dojedla, tak jsem, naplněna novou silou, učinila rozhodnutí utratit ještě víc peněz a kouila si ovocnou šťácvu. A po dlouhém čase porovnávání cen lesků na rty a hledání jejich průhledných variant se dokopala k tomu jeden si koupit... Takže voi la!
moje OP rty s leskem ˇ^˘
A lesk na rty ležící na látce na budouců sukni, kterou jsem chtěla šít dnes °-°
Nejlevnější lesk na rty evááár (stál pod 50,-)
Tu látku mám momentálně nataženou přes postel. A víte proč? Můžu se kochat tím co mám zadarmo :D Tu látku mi totiž darovala mamka, že z ní chtěla kdysi dávno něco ušít, ale nemá čas a momentálně se jí k ničemu nehodí a asi ani dhoit nebude.. Tak se snad brzo dostanu dál než k jejím rozhložení přes postel :D

A pokračujeme po přestávce!~
Dobře, na to jsem se už moc rozepsala. Když jsem si včera projížděla tuhle stránku, zjistila jsem že musí být pro normální smrtelníky strašně nudná, takže jsem učinila velké rozhodnutí! Budu přidávat DIY, přidám něco o Lolitě (už slíbené), možná něco málo o cosplayi a o módních stylech, které mě zajímají. A třeba konečně vlepím nějaký koukatelný vzhled tomut webu :)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ