neděle 2. února 2014

Grrrr~ *TvvvvvT*

Zdravím vás všechny.. Totiž nikoho, protože tento web nečte nikdo kdo by mu mohl rozumnět. Tak proč stále přispívám? Já vastně sama nevím, ale nejspíš mě to začíná bavit :3 Super, že? Mým hlavním cílem bylo napsat každý den alespoň jden článek, což jsem už včera nedodržela.. Ale pozor! Nedodržela jsem to z nějakého důvodu. Po dlouhé době jsem totiž měla co dělat. Rozhodla jsem se totiž, že si ušiju sukni! Už dřív jsem si koupila 100%bavlnu v bílé barvě (nechci experimentovat se vzory a u nás nemají žádnou hezkou barevnou látku -.-"). Tak jsem si řekla, že se pokudím o lolita sukni. Našla jsme si návod na poloelastický pas, ale celý návod byl v angličtině, takže jsem všemu úplně nenrozumněla a nakonec jsem odmítla se s tím "otravovat" a udělala jsem to celé od oka.. Velká chyba, kterou snad už nikdy víc neudělám.. Protože za 1. jsem pas dělala asi 4x  stříhala a přešívala a stříhala, a šila a trhala na malý kousky pod návalem vzteku. Nakonec to vypadá celkem slušně,a le stejně je mi strašně velká ( btw: mám v pase 63 cm a i když ty gumy v pase nejsou natažené, tak to určitě má víc -.-) Nejvíc mě ale asi štve, že jsem na tu sukni vypotřebovala krásnou drahou krajku T_T V ten moment co jsem ji úplně dokončila jsme měla chuť ji roztraht, ale tu jsem si naštěstí "nechala zajít" a jenom jsme s ní párkrát mrskla o zem a nakonec ji zavřela do šupníku ze kterého se asi nikdy nepohne...
http://mashable.com/2013/06/13/rage-gifs/
Pak jsem si na uklidnění pustila film. Nemměla jsem náladu na nic náročného/romantického/ hororového, tak jsem si pustila jednu z pohádek co mám  staženou. /Když nevíš co, pusť si pohádku/ :D
Croodsovi 
* a jejich super fluffy kotě*

A byla to celkem sranda.. A musím si pořídit to obří kotě!!! A možná taky ten pásek.. ale hlavně to kotě! *w*
Pak jsem kvůli tomu filmu nestíhala... Šla jsem na ples a na přípravu mi zůstalo asi dvcet minut, takže si dokážete představit, že jsem vypadala jako něco podobného hybridu ducha-koně-čarodějnice-monoklu a pod. Ale aspoň to byla zábava! Při spoustě sarkasmu bych mohla říct... Ale to že jsme tam mrza pravdou je! :D

No ale tak, přežila jsem, najedla jsem se a můžu si užívat spoustu dí (týden) nicnedělání, který mi ani nemoc nezkazí!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ