sobota 8. února 2014

Já potřebuju soukromí! Minimálně pořád!

Tralalalalalallalalalallalallalalalallalalallalalallalalalalalalalalallalalal lá!~
ano, byla jsem u Nagat
Nařknula jsem mamku z toho že mi hledí do počítače. Ona se začala vymlouvat na to že přemejšlí. Pak jsem jí ukázala jak sjíždí pohledem po pokoji přímo k obrazovce. Urazila se a hrdě odkráčela... Aneb problémy dnešních teenagerů. Normálně mi to tolik nevadí, jenomže pokud zrovna přidávám článek na blog nebo čtu cokoliv k čemu je "přilepen" obrázek dvou mužů, kteří jsou na sebe nalepenější než žvejkačka na chodníku, je těžké to nechat jen tak. Zvlášť když je to váš rodič a vy byste se mu jen v krajním případě zmíili o existnci Yaoi a víte že si to musí v každém případě vyložit špatně! Ne vážně momentálně mě nenapadá moc možnosí výkladu takovéhoto obrázku, ale nevím jak fungují mozky rodičů vymyté strachem o nás jejich milované děti. (PS: tento strach nikdy neshončí, s tím se smiřte... nikoho nezajímá jestli jste dospělí, děti, teenageři...)


 Když už jsem začala psát tenhle nekonečný článek, tak toho využiju a pořádně se vypovídám (vypíšu *což zní neuvěřitelně debilně!*) No náš byt konečnš opustila tlupa kamarádů mého bratra a mám koneně.. KLID, jinak to asi nazvat nejde. A tak jsem se vrhla na sukni. Moc jsem nepostoupila, protože už včera jsem měla přišitý volán i gumu v pase, ale tak to není důležité. Vymyslela jsme totiž brilantní lepšení, takže pokud to zase neposeru, sukně bude úžasná :D *ano jsem sprostá jak dlaždič, ale co po mě chcete je večer, já jsem mimo, mám hlad a je mi zle...* Sukni jsem si trošičku nafotila. Jetš pořád jsem se nedostala ani zdaleka do finální verze, takže "celou" sukni, nejlépe vydocenou na mně, očekávejte ve vzdálené budoucnosti!~
 Sukně je skládaná (taková ta skládaná kdy potřebujete tři délky :DD) Na první fotce je už i s pasem a volánem :D
Máme OP stůl :DD

Skládaná sukně bez volánu má obvod zhruba 2 metry. Na Spodní fotce je na ni přiložený kanýr, který má půl metru. jeho původní délka byla taky dvy metry.. :D
Jsem úžasná... Teda aspoň moje papuče a noha s ponožkou xD
Na fotce nejde moc vidět rozdíl mezy kanýrem a sukní -.-" No jo, jde poznat že fotím mobilem
Takhle bude vypadat konečná verze. Bude k ní přišitá ještě černá krajka a kanýr bude samozřejmě po celé délce..
No tuším že jste z těch sukní všichni nadšení, takže vás už strašit nebudu :3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ