středa 19. února 2014

Jsem strašný člověk. Nefotoenický. Hloupý. Psychicky téměř labilní. Emočně rozhodně ne stabilní. Se spoustou úchylek. Pořád dokola hrající flappy bird...

http://terrie-johnson.tumblr.com/post/37677005682
-Myslím si že ten nadpis mě téměř dokonale vystihuje. Ještě jsme měla přidat mou maniodepresivitu, ale to už bych o sobě řekla asi moc... A hlavně si myslím že už takhle vás mým pschickým stavem děsím až dost. Každopádně v současné odbě jsem strašně nevrlá. Proč? Jsem nevyspalá! -.-" Měla jsem plán že přijdu domů a budu spát aspoň půl hdiny, protože spím strašně špatně a poslední dobou hlavně skoro vůbec. Můj plán ale narušla mamka s bratrem. Mamka byla doma z práce brzo, protože šli bratrovi zařizovat občanku, takže samozřejmě "dělali bodel" a já možnost
http://wellhereitsme.tumblr.com/post/77008340887
spánku po půl hodině vzdala a šla si pro extrémně silné kafe. Poslední dobou už to vážně nedávám.>.< Tím 'to' mylím snad úplně všechno. Školu nezvládám, chybí mi schopnost se soustředit a každou chvilku se přistihnu že nejsem vůbec schopna zapnout mozek a přemýšlet. Nevím jestli je to jenom nevyspalostí, nebo čím, ale vadí mi to T_T Nejsem schopná jakých koliv hlubších emocí než oh jak úžesné s nuceným úsměvem a chvíli poté se směju jako lázen úplně hloupisti :/ Asi to se mnou jde z kopce, že?
-Dále jsem si pro dlouhou chvíli sehnala orginální flappy bird občas mě ta hra strašně vytáčí, ale nějak zrovna u té hry nemůžu začít vyvádět i přes to že mám nervy v kýblu snad od chvíle co poprvé ťuknu na displej. Dále jsem si stáhla hru Hunger Games a Subway Surfers. Jsem to ale maniak co? A po pravdě jsem na nich lehce závyslá a přitom je strašně nenávidím a přitom je strašně miluju (-.-).

what it’s like to explain Lost to someone
 who has never seen it:
-Dále zjišťuju že se nemám vůbec na co dívat a to z důvodu že všechno co mám rozkoukané stojí za dvě, možná jenom za jednu věc a proto se odmítám do koukat, nebo jsou další díly nesehnatelné, nebo se mi to k mému současnému emočnímu stavu vyloženě nehodí, nebo se mi to nelíbí. Jediné na co se teď dívám jsou Ztraceni /Lost/ a dívám se na to jenom proto, že je dávají na Prima Cool a taky proto že se na ně dívá mamka i bratr, tak přece nebudu trhat partu :D
-Dnes mi kamaráda půjčila rezistenci, protože ji u nás v knihovně nemají musela si ji půjčit až od někud nevím-kud, někde-kud :D Čímž přibývá další knížka na hromadu rozečtených teré jsem z důvodu možného zhroucení musela rozdělit na dvě hromádky menší. Celkem mě deprivmuje že jsem všechny už dávno měla vrátit, ale vůbec se mi nechce je začít číst. Chach~. Když jsme Rezistenci otevřela ve škole tak si moje spolusedící udělal parodii na snad skoro každou část stránky kteoru jsem četla. A odůvodnila to tím, že je to strašně divný a že nechápe jak tak někno může psát! *BTW: chce studovat literaturu a knihovnictví či co* Nakonec to odůvodnlia tím, že prostě nemůže číst nic mladšího sta let, nebo něco čehož autor/ka pořád žije... Zajímavé no ne?
-Dále jsem zjistila fakt ře až moc často nosím černou, proti jsem dnes po.. ehm nevím jak moc dlouhé
http://slepforeverandever.tumblr.com/post/68892298564
době... šla do školy v béžovém "svetru"! Přestávám si být jistá, jestli to hodlám ještě někdy opakovat, ale mohla bych no.. Jenže mám problém s mikinama, svetrama, prostě teplým oblečením ať mi není zima... A taky mám áda černou :DDD A ve spojitosti s tímhle (neví jsk jsem se k tomu dostala) jsem se vráila k uvažování nad tetováním. Říkala jsem si že si k 18. narozkám nechám něco vytetovat. Nejdřív jsme si říkala že asi neco spojené s lolitou/ anime/ japonštinou a že si to nechám vytetovat v létě na nohu. Ale dnes z čista jasna jsem byla osvícena světlem z lampičky a nakreslila jsem si na malíček kosti. Prostě jak mám na ruce kosti tak to jsem si propiskou nakreslila na malíček prevé ruky a pokračovala prsteníčkem. Přemýšlím nad možností že bych si na levý malíček tykosti nechala opravdu vytetovat. ALE opravdu jenom přemýlším, takže to nejspíš zase zěním, ale tak co už.
Nevím proč ale nějak mě nenapadá nic o čme bych měla psát, pokud by to nemělo být extrémně děsivé, deprsivní, kompromitující, nebo by to mohlo ovlivnit váš duševní stav, proto se s vámi loučím a nejspíš jdu "pařit" Flappy bird :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ