středa 12. února 2014

K čemu potřebujeme sladký život, když existuje cukr?

Do kávy si dávám 3 žičky cukru!~
Mám pocit že jedinými kreativními a originálími soušástmi článků jsou nadpisy :D Ono je faktem, že většinou žačínám psát články, když mě políbí múza, ale zdá se že ty polibky nemají dostatečnou účinnost na celý článek. A taky mám hlad! A přesně proto jsem si uvařila kafe. Nevidíte v tom tu spojistost? Já vlastně taky ne, ale stejně většinou nechápu jak mohou mé myšlenky téct tak velmi prapodivně :D No každopádně po dni, stráveném v lavici, která je vždycky neúměrná k židli (máte na výběr mezi velkou lavicí s mini židličkou, nebo malou lavicí s obří židlý, díky které se vám nohy nevlezou pod stůl) *právě jsem si všimla že jsem vynechala padesát čárek, takže jsme je urychleně doplnila* jsem se dostala domů, do uklidňujícího a občas i klidného bytu. Dnes nejspíš nepřidám žádný článek, který by se hodil do nějaké již vytvořené rubriky. Proč, ptáte se? Říká se tomu prokrastinace, já to zjednodušeně nazývám leností. Prostě se mi nechce nic překládat hledat a nahrávat. Do buducna mám sice v plánu ještě trošku rozšířit informace o Gyaru a asi přidat i něco málo o
Tyhle růžky mi přišly minulý týden
Lolitě a možná i o jiných Harajuku *to slovo mě jednou zabije, přepadne mě ve spánku, nebo mi dá jed do jídla, ale určitě mě zabije!* stylech jako je decora,.... Možná do budoucna přidám i něco o pastel goth
*miluju ebay, protože snad úplně všechny doplňky se tam dají sehnat a to ještě pod 100,- ^^). No a nejspíš postupně přidám ještě články o ONE OK ROCK, a možná zabrousím i do korejských "hudebních vod" a přidám info o BIGBANG *my favorite*, NU´EST, SuperJunior a pod. No ale teď se už musím připravit na zítřejší hodinu japonštiny *ano hledám výmluvu pro ukončení článku*, takže mizím a nechávám vám to tu na pospas >v<

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ