pondělí 24. února 2014

Můj život tojí za houby a velmi ráda se s vámi podělím...

Můj život stojí za hovno... Dobře tak ne, ale dnešek se už víc posrat nemohl :/ A to že vážně nemohl. Ráno jsem zaspala a vstávala asi po půl osmé! Tak tak jsem si stihla vyžehlit ofinu a musela jsem letět do školy... Teď mi *néé dobře není to až teď, už mi to došlo dávno :D * dochází že můj život asi opravdu nikoho nezajímá, ale tak nikdo vás nenutí tohle číst a já si alepoň nevylívám zlost křičením na nějakého člena mojí rodiny :D Takže pokračujeme do školy jsme přišla celkem przo a do třídy šla jenom minutu po zvonění! Tak brzo nechodím ani občas když stíhám :3 Som na sebe pyšná. První hodinu nám rozdala test z češtiny, já počítala s jedničkou a mám za dva! :/ Byla jsem mírně rozladěná, ale tak co už se stane no, dvojka je stejně super oproti skóre z prváku :D Dále jsme měli chemii na kterou jsem se celou přestávku učila, kdyby mě chtěla vyvolat a ona nezkoušela! T_T Pak jsem zjistila že máme čtvrtou hodinu zeměpis a píšeme na slepou mapu a pak ještě mám prezentačku, takže jsem se celou přestávku snažila naučit alespoň část z názvů (přes 100) které by tam mohl dát. Třetí hodinu jsme měli fyziku a hádejte co! No jasně že mě vyzkoušela! Jak jinak taky že? A to jsem se na to vůbec nepodívala, ale kupodivu jsme to celekm dávala.. půlku zkoušení, pak jsem se úplně zasekla a byla v prdeli. Něco málo jsme jí řekla a pak se zeptala na izochorický děj, který jsme brali v říjnu, já napsala vzorec a pak byla úplně v
prdeli, zcela nelogicky jsme nakreslila graf a jakmile mi došlo že ho mám blbě předělala jsem ho, jenže jsem nevěděla vzorec pro práci a místo něj jsem napsala vzorec pro teplo. Učitelce ze mě ruply nervy a dala mi čtyčku s tím že nechápe jak jsme mohla mít z testu 1 a 2.. No takže jsem byla chvilku naštvaná, jak jinak, ale pak jsem se začala soustředit na zeměpis a hádejte co! Nakonec budeme psát až zítra! V ten moment jsem měla chuť něco rozbít... Jako WTF nemusela jsem mít 4 z fyziky! S tím už ale nic neudělám, po obědě jsme psali fráninu ...chach... chach.. jako jakou radu dáte člověku kterého 1. bolí záda, 2. bolí noha a za 3. bolí zuby... Moje odpovědi byly zcela idiotské aneb 1. lehni si, 2. moc nechoď a za 3. nejez příliš sladkostí. Tak nějak tuším že to bude další trojka.. moje testy z frániny nikdy nedopadnou jinak... Alespoň jsem ve výtvarce mohla celou hodinu sedět a tupě zírat do zdi :DDD A tím nejspíš ještě neskončil ten hrozný den, už se těším co mě potká dál! Jinak se musím učit na zítřek na slepou mapu ze zeměpisu, test z biologie na sedm stránek, zkoušení z češtiny na
http://www.waywardtees.com/clothing/im-tired-t-shirt/
proletářskou poezii a pod, zkušení z angličtiny, prezentaci z dějáku a možné přeskoušení z fyziky (doufám že mi dá pokoj jinak to vidím na další v lepším případě trojku :DDD)
Ohledně webu, zrušila jsem playlist a vymyslím nějaký echt jarní který nejspíš zítra nebo někdy kdy budu mít trochu volněji přidám. Takže tchao a mějte se fanfárově~ +nebo aspoň líp než já+

2 komentáře:

  1. No, jak se tak dívám, tak to máš skoro stejně jak já :'D .. Taky se o můj život nikdo nezajímá :D .. Tedy, možná by se někdo našel, ale co já vím :D . . Ikdyž chvílema už svůj život také nijak neřeším :'D ..
    Ehm .. Vidím, že si asi zatím nemám na co stěžovat . . jak tak vidím tak toho máte víc než my O.O . .chudáku (-.-) . .
    Btw.. alespoň máš štěstí, že nemáš učitelku na F, jako jsem měla já na ZŠ -.-" .. každou hodinu jsem byla u tabule a pokaždé jsem dostala za 5! :'D .. To je tak, když tě učitel zkouší z učiva co jsi v životě neslyšela a ani se to neprobíralo :D.. Why no~ :D..
    No, ale tak hodně štěstí :) ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně přesně vím co myslíš a souhlasím :)
      Njn nechtělo se mi dělat přijímačky na střední *lenost na n-tou* a radši jsem zůstala na gymplu... Já mám štěstí že fyziku docela dávám, teda pokud mě nezkouší na něco co jsme dělali před půl rokem nebo ještě dřív... A nebo pokud aspoň vím co se dělo v minulých hodinách XD Ale tentokrát to nějak "nevyšlo" :D Takhle mě vytáhla k tabuli v matice :D Hned tu hodinu jsme začala s probíráním příkladu který jsme počítala *_*
      Děkuju, snad se aspoň trošku zadaří :) Tobě taky hodně štěstí ^^

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ