sobota 22. února 2014

Políbila mě múza. Naneštěstí znova příliš krátce. Štve mě!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zdravíčko vespolek! Doufám že se vám daří lépe než mě :D K nadpisu. Zase jsem velmi hluboce dumala nad smyslem života a světa a všeho, však to znáte... Nakonec jsem od toho ustoupila a sooustředila jsem se na život vlastní.. Ale hezky popořádku. Včera jsem se zae utápěla v depresích. Po pravdě si celkem dobře zvykám a už s tím nenám taovej strašněj problém.. Chach. A rozhodla jsem se pro "prohloubení" mojí depky sehnat něco tak nechutně romantického a přeslazeného až se mi z toho bude chtít brečet. Chtěla jsem se zeptat na nějaké romantické anime, ale tuším že by mi doporučili hromadu Ecchi kde se dívky s přerostlým poprsím, kterých bývá minimálně pět, perou o jednoho velmi nudného nezajímavého občas obtloustlého a hlavně vždy úchylného chlapce. Takže jsem to vzdala a hledala v komentářích na otázku kterou už položil dřív někdo za mě. :D Nakonec jsme našla dvě vcelku vhodné.. jedno jsem s donucením protrpěla celých 25 minut! Na druhé jsem se vykašlala... Pak jsem projela mou starnou dobrou sbírku anime a našla to co jsme hledala. Suki itt li na yo (Say I Love You). Stihla jsem asi jedenáct dílů a dokonale to posloužilo svému účelu. Moje deprese byla už více neprohlubitelná až na mě šel pláč z toho jak strašně ubohý život vedu. Tak jsem si zapla InterPals a otrvovala spousy lidí, kteří žijí nejlépe na opačné straně mé domovzké planety, samozřejmě jsem to dělala jen a pouze za účelem zlepšení mojí angličtiny, jak jinak! Vůbec jsem nechtěla vyplnit to "prázdné místo" v duši které mě užírá zevnitř... Chach asi bych mohla přestat depkařit co? Připadám si jak nějeké EMO co si řeže žíly just for fun. Btw ne sebpoškozování nemám ráda a hlavně na to mám svou schránku moc ráda :D

A přeskočíme spátky na dnešek a polibku múzy :D Vzbudila jsem se úžasným způsobem.. Mamka na mě naštvaně řvala se spoustou nadávek ať už vstávám a jdu jí pomoct. I přes to že jsem v pátek nebyla na zábavě což byl prmární plán, jsem byla nehorázně unavená tak mi trvalo asi čtvrt hodiny než jsem se oblékla... Som pomalý, viem.. A pak se zase trašně řešilo jak mamka přišla opráci, ja jsme líní, neschopní, ubozí a hloupí! (Tím my mylsím ěm s bratrem) *Jo a teď mám bejt sebevědomá, jáásně...  No kažsdopádně taťka zase začal s tím že máme chodit na brigády, což bych velmi ráda, nějaké peníze se hodí vždycky a hlavně pokud mi mamka nebude chtít platit bus na Japonštinu, jenomže sežeňte brigádu pokud nemáte známosti, což já jakožto malá skoro 17ti letá holka fakt nemám. A hlavně jsem asociál, takže asi ani v budoucnu mít nebudu... No tím jsme nějak uzavřeli naši ranní hádku. Odpoledne jsme jeli k babičkám. (Pro informaci k babičkám jezdíme každý víkend už asi deset let a mě se z toho začalo dařit vykruvovat až posledního půl roku). Protože málokdy mám co dělat, vzala jsems i knížku. A políbila mě můza. Myslím že mi došlo proč tak strašně miluju knížky, filmy... V ten moment bych o tom nejspíše zvládla napsat i sáhodlouhou esej ale momentálně bych potřebovala múzu abych vyprodukovala alespoň pár smysluplných řádků :D Ale rozhodla jsem se že raději budu žít v knihách, filmech, seriálech, ve svém vlastním světě, než žít opravdový život, protože to co se děje v knihách, filmech a pod. (a to ani nemusí být fantazi, nebo sci-fi ale klidně nějaké love story) se mi v mém životě nikdy stát nemůže. A nějak jsme se s tím dokonce i  smířila a řekla si že už nebudu mít depky z toho že mám nekvalitní život, protože místo nějam můžu žít život v knihách. Myslím že se v některém z literárních směrů takovémuto typu hrdiny nějak říkalo, ale nemám ani zdání jak, jinak bych vám to napsala.. Jsem opravdu špatná ve psaní závěrů slohových prací, nebo ukončovná článků Nevím proč, ale snad nikdy jsem nečetla, nebo neviděla konec, který by mě uspokojil, nbeo odpověděl na všechny otázky které jsem se ptala.... Takže tento článek ukončím prostým. Mockrát děkuju za vaši návštěvu mého webu a pokud se vám podařilo dostat se až sem, tak pokud přijdu na to kdo jste pošlu vám nějaký dárek :D

5 komentářů:

  1. Za všechny překliky, zvláštní slova a nesmyslné věty se vám moc omlouvám,ale jsem moc unavená na to je všechny kontrolovat...

    OdpovědětVymazat
  2. Vždycky jsem chtěla mít nějakou brigidá, ale asi bych to mezi těma všema lidma nepřežila (.___.) .. asi začínám mít jakousi fobii .. jak je z malých místností, tak mám z plno lidí kolem (-.-) ..
    Jinak s vlastním světem to tak mám také :D . . . Nevím proč, ale prostě i v depresivních filmech mají zajímavější život než já -.-".. Můj den se neustále opakuje .. To je asi tím, jak dlouho mám školu, po které s emi pak už nic dělat nechce .. sice se snažím to tak nějak . . zpestřit, ale .. nejde to :D ..
    Se zakončováním mám taky problém x'D .. Mé ukončování nikdy nedává smysl, Vždy plno slov, ale člověk z toho prd ví :D .. A to stejné u začátku :D ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S asociálností a sociofobií jsem na tom asi podobně, ale co bych pro peníze neudělala, že? :D Nápodobně, můj život by se dal popsat třmi slovy škola, spánek, jídlo.. škola bývá opravdu velmi vyčerpávající... zvlášť když v ní sedím do tří -.-"
      Mě začátky většinou problém nedělají ale konce a to u čeokoliv prostě nikdy nevyzní jako konce :D

      Vymazat
    2. U mě je škola strašně vyčerpávající -.-" .. jelikož jsem na umělecké, tak ¨naše domácí úkoly jsou ejn kreslení, kreslení a kreslení o____o .. a než něco nakreslím .. při nejelpším to trvá 3hodiny .. a někdy je to až 6hodin, než mám hotovou jendu práci -.- .. Někdy si říkám "Co jsme si to dop*dele vybraal za školu?!? o_O"..
      Mě vždy začáteční oslovení :'D .. Who care ~ ..

      (Em.. teď jsme si tak všimla času .. je to jen pouhá blogerská ráda ^^ .. ale bylo by lepší kdyby si to předělala na naše pásmo, aby se v 19hodin neukazovalo 10 :D)

      Vymazat
    3. Tak to já mám štěstí že nemusím do školy dělat skoro zádnou práci :) Ale naši učitele jsou jako supi, jakmile ucítí že něco neumíš, tak tě vyzkouší :D Moje oslovení a začátky bývají vždycky velmi "originální" :D Vtěšinou začínám nějakým strašně cool oslovením XD Mockrát děkuju, já jsem si toho do teď ani nevšimla ^^ Pokusím se s tím něco udělat :3

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ