čtvrtek 6. března 2014

Diary: Zase nemocná~

Zdravím vás mí milí přeživší čtenáři! Jsem moc ráda že na můj web chodí víc a víc lidí, lae kdyby občas přibyl i nějaký ten komentář, taky bych se vůbec nezlobila :D. Po zhruba týdnu přicházím s dalším zápisem do mého internetového "deníčku". Za týden se věci nějak nakupily a mě se nechce vymýšlet o čem budu úsát dál... Dobře, už vím o čem budu psát dál bude to melonpan, ale prostě.. Chápete mě, ne? Každopádně dnes je čtvtek. Za normálních okolnoctí by dnes žádný článek nepřibyl, protože bych byla ve škole a hned po ní bych nasedla na autobus na Japonštinu a domů bych se vrátila nejdřív o půl osmé. Jenže já jsem nemocná, od včerejška oficiálně. Mám rýmičku a kašílek, ale tato "nemoc" u mě přetrvává minimálně dvě třetiny roku, takže není moc co řešit a s touto maličkostí bych nezůstávala doma, ale mám něco s uchem. V úterý jsme musela pozřít brufíka ať jsem schopná trochu myslet. V různých časových, velmi nepravidelných intervalech, mě v uchu bodalo, pálilo../ nevím jak tu boles popsat/ mamka ze mě byla na mrtvici a chtěla jet do nemocnice což jsem nakonec odmítla s tím, že už mě to nebolí..
*sláva, sláva, sláva brufíku* Do rána jsem to zvládla a ráno mě v uchu pálilo už méně. Proto jsem se rozhodla že oželím ušní a pojedeme k obvodní lékařce. Ta mi k mmu "zděšení" řekla že to mám jen trošku načervenalé, nic moc vážného, ale může se to klidě zhoršit. Proto mi předepsala kapky a já do pátku nejdu do školy. Kouzelné, doufám že hned jak přijdu tak se na mě sesypou učitelé s testy a zkoušením -.-" I love my school T_T No ale proto, že mi kromě ucha je zcela dobře a jenom kvůli
uchu nechci strávit celý dn v posteli, začala jsem být produktivní. Přečetla jsem Petra a Lucii do povinné četby a vrhnula se na Čokoládu. Zhlédnula jsem část Totora a jeden díl Grimma a nakonec jsem chtěla začít šít cosplay. Jenže k tomu potřebuji minimální mamčinu pomoc. Přecejen jsme si vybrala cosplay který je na ušité velmi náročný, počínaje podivnou kápí a konče šaty které jsou více podivné než jakékoliv jiné. Porotže mě látka stála poměrně vysokou částku, opravdu si to nechci pokazit, vážně ne. A proto potřebuji prodiskutovat každý krok s mamkou, ale ta na mě nemá čas, tudíž šití cosplaye se odkládá minimálně do dubna (vidím že začnu první
týden v květu a do AFka to nedám..). Ale důležitější je žs jsem ještě nezačala (ano mám kostru,a le nic víc) s kosou, které bude muset proděla několik fází schnutí, proto jsme na ní měla začít dělat uř dřív... Ale doufám že to stihnu a že vymyslím nějakou super barvu a super montážní pěnu které nebudou schnout měsíc... No a protože jsme nemohla nic šít a zjistila jsem že nevím co si na AFko obleču, protože chci jít v lolitě, ale moje současné oblečení se prostě hodí jenom k tmavým vlasům (mám hnědé, čedné, hnědočerné a zelenou sukni+ černou košili) a já jsem momentálně blond a brzo je budu mít celé světle modré (zatím jenom ombré) tak potřebuji něco více sweet. Naneštěstí mám blbou velikost, kterou snad žádná česká lolita nemá, takže je zcela nemožné něco sehnat. Nakonec jsme se rozhodla že si ušiju JSK. Sice nemám ani zdání jak to všechno stihnu,a le prostě musím! Už mám i návrh na paíře. A vymyšlenou látku a ozdoby a přesně vím kde co seženu, jenomže prostě ven nesmím kvůli uchu, tudíž ani s tímto nijak nehnu minimálně do příštího týdne. Ale co můžu udělat je ušít si bloomers. Mám plnou bednu "zbytků" látek, větších, menších... dokonce i pár krjak dva zipy a několik
knoflíků, proto jsme se rozhodla pro ušití druhých a tentokrát úplných bloomers. Tentokrát už to nebudou jen kraťasy obšité krajkou! Ještě jsem měla v plánu pro dnešní den pokusit se o makeup na cosplay/k lolitě, ale nemám roztok na čočky, moje nalepovací řasy stávkují *vůbec to není tak že bch si je neuměla nasadit ani po půl roce pokusů* a když jsem zkoušela tužku a pod, prostě neumím udělat rovnou čáru a proto jsme se rozhodla s tím sehnout a místo toho sednout k článku. Ale teď už nejspíš začnu s šitím bloomers, tkže děkui za pozornost a fotku bloomers + sukně na mě + šatů + cosplaye přidám jakmile je buu mít ušité, na sobě, ušité, ušitý... ~~~~ Mějte se fanfárově a uďte zdraví aneb sigma forever a pí nám mizí~
PS: Brzo udlám rwiev na čočky + obaly na čočky, které mi přišly minulý týden. Jenom si budu muset koupit nový roztok abych si je mohla nasadit a ukázat jak vypadají na oku.. ^^
Mój párty návrh šatů detail

Můj velmi kvalitní návrh šatů i s popisky a "instrukcemi" a td.
Velmi nekvalitní a kostrbaté, protože nevím jak fungovat na pc.. tablet odešel.. nebo lespoň pero do kterého se "vylila" baterka a miší to prostě nemůžu dát :D


Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ