středa 26. března 2014

Japonská obrázková hiragana~


Hiraganu jsem se učila na dovolené, ještě po dvou letech si některé znaky trošku pletu. *Bouchá se do hlavy* Styď se, styď se, styď se! Když jsem se hiraganu učila nepřipadala mi nijak moc lehká a pořád se mi motaly všechny znaky dohromady. Asi po půl roce se mi ještě pořád některé znaky pletly a tak mi kamarádky poslala takovou šikovnou "knížku". Knížka se jmenuje Obrázková hiragana a znaky jsou spojeny s obrázky, díky kterým si znaky lépe zapamatujete. Kupříkladu nu je spojené s obrázkem nudlí! Zrovna řada na n mi dělala největší problémy (pletlo se mi nu a ne) a díky této knížce už je velmi dobře rozeznávám. Není to nic extra ale rozhodně není od věci mít při učení menší pomoc ^^
Na konci knížky máte možnost se naučit i pár sjaponských slovíček a samozřejmě se je naučit psát hiraganou :3
Doufám že jsem nevložila odkaz na něco jiného a třeba to někomu z vás pomůže *w*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ