neděle 23. března 2014

Korejská abeceda (hangul) za pár minut~

Protože jsem divný tvor a po dvou letch Japonštiny jsem pořád stejně dutá, z nenadání mě napadlo co takhle začít s korejštinou! :D Nejprve jsem si chtěla k narozeninám (jupí ve středu je mi 17 -.-") koupit nějakou učebnici, ale nenašla jsme žádnou pod 300 a hlavně pro samouky nooby. Když jsem hledala obrázky s hangulem, narazila jsem na jeden úžasný obrázek a článek, terý vám pomůže v učení! A pokud umíte anglicky tak zjistíte že korejšina je vlastne celkem lehká (pokud si nechcete připustit že existují i znaky přejaté z Čínštiny..) 


Jenom jsem se o to chtěla s vámi podělit!~ Snad to někomu pomůže..
+na uložto.cz je spousta učebnic a pod.
Pokud jste úplní začátečníci (jako já) a chcete se nučit i něco víc než jenom abecedu tak tady je perfektní prdf učebnice.
Pokud se chcete naučit především mluvit a životně důležité fráze tady je učebnice - konverzace

1 komentář:

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ