sobota 8. března 2014

Nevím co psát -.-"

Za každou cenu prostě musím něco napsat, ale je v tom háček. Netuším co! :( Bééé... Nemám vůbec co dělat a jako jediná vhodná věc mi teď přijde brouzdání po internetu, sledování filmů (kterých mám málo, prtoo prosím koholiv ochotného o doporučení ^^), nebo pasní článku. Nechce se mi přidávat jenom recepty ale momentálně mě nenapadá co jiného. Informace o lolitě a gyaru už jsem napsala... Možná bych mohla přidat i nějaké tutoriály na dolly look, ale prostě to už se mi zase nechce. Moje ucho je stále zalehlé, ale na druhou stranu už mě skoro vůbec nebolí a nejspíš *nejsem si jistá* na něj i slyším. Dnes jsem po pěti dnech znovu vyrazila ven a začala pracovat na kose. Celou jsem ji za pěnovala a doufám že do příětího týdne oschne do fáze kdy ji budu moct ořezat a začít s papírmší, protože jinak nemám žádnou šanci všechno i s barvením stihnout do AFka T_T. Teprve v pondělí si půjdu pro látu na "Lonely violet JSK" (mimochodem i do školy) a už vymýšlím že si ušiju sukni s krajkou, kterou má Ophelie v internetovém obchodě. Dnes jsem mamce oznámila že si mám v plánu vzít lolitu i mimo focení a rodinou akci a hleděla na mě jak na magora. S kamarádkou máme narozeniny týden od sebe a místo abysme měli nějkou oslavu rozhodly jsme se pro party hard v Olomouci, nejdřív suši a pak do čajovny poklábosit a já chtěla využít příležitosti odskoušet na veřejnosti mou hnědo/černou sukni. (Která se mimochodem vůbec nehodí k
mým současným modro-zrzavo-blond vlasům -.-") A když jsme to mamce oznáimila podívala se na mě jako na nenormálního člověka. Sice jsme jí vysvětlila že někteří lidé nosí lolitu i každodenně, ale my argument is invalid a prostě takoví lidé nežijí v zapadákově jako já, kde se každý baví na účet každého a v nejlepším případě nevylézají z domů. Vzít si lolitu do autobusu je na ni nejspíš moc.. Už se opravdu těším na jaro až ji začnu (casual bez super spodničky) zase nosit normálně :DDD

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ