čtvrtek 20. března 2014

Po dloooouhé době konečně!~ btw: I love The Heirs dorama :P

Já vím že na vás už opravdu kašlu, nepřidávám nic zajímavého, jenom čas od času napíšu něco ze svého nudného života, který se posledí dvy týdny odehrálval pouze v mém pokoji maximálně v kuchyni, protože jsme měla hlad :D Pořád jím antibiotika a už mi připadá že jsme úplně zdravá, ale jistota je jistota a kdžy jsme doma třetí týden, koho by zabil jeden den, kdy chybím. Mám docela hrůzu z toho jak to všechno zvládnu až se oběvím ve škole, ideologijí učitelů totiž je že když jsi na gymplu, musíš se všechno zvládnout doučit a hlavně první den co dorazíš musíš počítat s testy a zkoušeními. Ve středu mi kamarádka řekla že v pondělí píšeme tři testy. lol Nevím jak to dám když mi nikdo nechce naskenovat nic -.-" Hold to bude sranda sještě se dvěma slohovkama, který rozhodně psát nechci :D A se zkoušením z ostatních předmětů..
Zjistila jsem fakt že čím "lepší" náladu mám tím víc se upínám k tvrdší hudbě :D A pak z ním mám stejně depky.. ne depoku mám z the heirs :P Tou "tvrdší" hudou myslím skillet i když tahle písnička mi připadá nevím,a le líbí se mi  text :D

A teď delší odstavec o The Heirs, doramě kterou jsem dnes dokoukala. Abych vám přiblížila žádnr, prostě je to korejská dorama, takže strašněj slaďák s poměrně zvláštním koncem a spoustou zlomených a naopak "slepených" srdcích :D Začala jsem se na to dívat, protože jsme viděla na tumbrlu pár gifů. Ale to bylo asi před půl rokem, kdy se ta dorama čerstvě vysílala, byla jsem zklamaná protože české titulky nikde nebyly a vlasně i ty anglické jsem hledala docela dost dlouho. Tak jsme s tím sekla, ale nedávno na mě ten názevvybafnul z fanstránky o 2NE1, kde bylo něco o největších "idolech" nebo vzorech či co. Protože jsme nemocná, tak jsme si řekla že se na to podívám, protože jsme nemohla najít žádné kvalitní anime T_T. A myslím že tahle dorama předčila moje očekávání. První polovinu série (círka) jsem z toho jakožto romatickýho slaďáku byla na větvi, totálně zamilovaná do hlavního hrdiny a přemýšlela jsem proč jenom neexistují kluci jako oni? A druhou půlku jsem protbrečela, kvůli všem jejich problémům a pod...
Pokud jsem vás přiměla ke sledování dědiců, tak všchny epizody najdete bez titulků na uložto a titulky na akihabaře. Pokud se chcete dívat online (nešli mys stáhnout dva díly -.-) jako já, tak odkaz je zde!Jenom pro představu jeden děcsivý obrázek... BTW: není ten obrázek okouzlující? ˇ^ˇ Who am I? Každopádně jsem torchu jiný případ než naše milovná hlavní hrdinka, ona miluje horory, protože jí pak připadá že její život není tak strašný. Já se dívám na romantické filmy, protože vím že ničeho takového nikdy nemůžu dosáhnout a chci ty "emoce" prožít alespoň skrz počítač :D *time to laughing* Jsem hold ztracenej případ. Konečně jsem přišla ne to proč tak strašně nesnáším konce seriálů. Dobře, většiny seriálů, protože ty konce vážně málokdy dávají. Tenhle celekm ušel. Ale proč se mi ty konce nelíbí? Důvod je jednoduchý. Vedlejší postavy. Vždycky si oblíbím nějakou vedlejší postavu a na konec ani nevím jak měla dopadnout, dopadla.. Prostě tak. Nerada si domýšlím konce protože to v mém případě končí duhou a jednorožci, což pochybuju že by se mohlo v jejich případech stát... No myslím si že už jsem napsala všechno co jsem chtěla.. Snad :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ