sobota 1. března 2014

The Secret Life of the Lolita - videa

Možná už jste o nich slyšeli. Pokud ne tak nejspíše nejste dostatečnými stalkery lolita komunity. :D Já tyto videa sleduji už od prvního a můžu říct že jsou opravdu kvalitně a dobře udělané. V současnosti má tato "série" tři části a myslím že jich ani víc mít nebude :) Další a podobná videa o lolitě najdete na kanálu deerstalkerpictures. Doufám že se vám budou líbit stejně jako mně ^^. PS: mají super ukázky ze "zákulisí" :3
1. Část - lolita v "přirozeném" prostředí

2. Část - lolita ve skupině

3.Část - typy lolit

Tuším že ty popisky asi všichni milujete, ale já je chtěla trošku rozlišti, i když jsme věděla, že to bude znít .. divně? T_T

1 komentář:

  1. Na tyto videa jsem narazila uplnou náhodou, když mi to youtube "doporučovalo", ale ze své zvědavosti jsme na to musela kliknout a po shlédnutí prvního videa jsem musela začít odebírat a pak jen čekat na další díl :D .. Je to rozhodně velmi dobře udělaný "dokument" x3 ..

    OdpovědětVymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ