středa 9. dubna 2014

Kyary Pamyu Pamyu vychází nový videoklip, ve kterém bojuje proti robotovi!?


Kyary Pamyu Pamyu Unleashes New Music Video and Fights Against Robot!?

Někteří si už možná všimli. 8.4. 2014 v Japonsku vyšla nová písnička Kyary Pamyu Pamyu~  Tato písnička se jmenuje Family Party a bude to písnička pro nový film “Eiga Grayon Shin-chan: Gachinko! Gyakushu no Robo To-chan”. Písničku si budete moct zakoupit v obchodech od 16. dubna. V tomto videoklipu Kyary bojuje proti robotovi v záhadné hře. (Podoba s filmem, ve kterém se písnička objeví.) V rámci videoklipu má Kyary celkem tři různé kostýmy. Hlavní kostým, který nosí v průběhu zápasu je bílý s barevnými vzory. Je navržen talentovaným designerem hudebních hvězd, který čerpal inspiraci ze souboje robota v neznámé hře...
Kyary sama uvedla, že i jí videoklip připadá záhadný, protože v něm bojuje proti robotovi, který je řízený jejím robotím "já"... 
Zdroj: http://asbs.jp/english/news.php?id=986
(Překládala jsem to "za chodu" takže chyby nebo nepřesné formulace jsou nejenom možné, ale spíš paraavděpodobné -.-)

Můj osobní názor: Kyary má strašně jemný/roztomilý/dětský hlásek (alespoň dle mého názoru) a tomu jsou přizpůsobeny její písničky. Písnička má chytlavou melodii, podle které už poznáte její "osobitý" styl. Text mojí maličkosti připadá jednoduchý, ale i tak sem tma něčemu nerozumím (moje skilly nejsou nic moc no T_T). Videoklip je jako vždy prostě weirdo, mě osobně moc neuchvátil a připadá mi že předchozí (Yume no hajima rin rin) byl zpracovaný lépe, ale to zase záleží jak se vám "trefí" do noty :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ