pátek 11. dubna 2014

Nový člen YG family, aneb Akdong Musician (AKMU) :D

Nevím jak moc je to dávno, kdy se na oficiální fb stránce BIGBANG objevila "upoutávka" na nového člena YG entertainment. Nevím proč, ale myselal jsme si že to bude něco jako 2NE1 nebo BIGBANG, hodně členů, zaměření na "krásu", nebo spíš na odlišnost a extavagantnost. Docela mě překvapilo, že členové jsou jen dva, nepžipadají mi ani najk atraktivní a dokonce vypadají přírodně. Až mi jejich obrázek evokoval Mori kei (ano vím že píšu o Korejské skupině a pletu sem Japonský styl) . Po shlédnutí jejich první písničky, nebo teaseru, nebo jak se tomu říká, jsme nebyla nijak nadšená a tak jsme na ně zapomněla. *ano přiznávám se*. Ale nedávno jsme narazila na jejich celou písničku. Mužský hlas mě nijak nezaujal a koukala jsme se dál jenom kvůli couzelnému *ano k nahrazuji c* videoklipu. Ale když jsem uslyšela dívčin hlas něco mě na něm upoutalo :D Nakonec písničku jako celek shledávám zajímavou a mojí maličké roztomilosti *lol* se zalíbila :D Hlavní je, že ten videoklip má "děj" ano slyšíte správně. Opravdu má děj, ale to není nic zvláštního u koreských skupin. A osobně se tek nějak ztotožňuji s chudákem holkou :D Až na to že ta další holka v mém případě není holkou, ale penězi a nepřekonatelnou vzdáleností mezi mými oppa :D 
Jaké máte na písničku/videoklip/skupinu názor vy? 
PS: Nebojte se, já nekoušu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ