pátek 4. dubna 2014

|-| Prostě proto!

My OP new haircut~
Protože jsem pro všechny určitě velmi zajímavý člověk a dlouho jsem nepřidávala nic o sobě, tak si dnes zase vyliju svou dušičku :D Všichni jásají! A po pravdě se vám ani nedivím... Jen pro začátek, zcela jsem změnila účes a po deseti letech mám zase "krátké" vlasy. Viz mé OP foto :D Jinak jsem úplně vyřízená/mrtvá/ospalá/nemocná a td. (víkend jsem potřebovala už ve středu ˇ-ˇ ). Z důvodu nempožnosti zabvení se mojí deprese z The Heirs (ono je to opravdu boží! ale prostě jsem díky tomu měla několikatýdení depku -.-"), jsem začala sledovat jinou doramu, kterou už jsem měla staženou. Tentokrát japonskou pro zlepšení mých nihongo skills :D *moje japonština je na horší úrovni než loni touhle dobou, pokud by to někoho zajímalo :D* Byla to rozhodně kravina, prostě taková pohádka, relax, odreagování od okolního světa, kdyby nekoho zajímal název, tak se jmenuje Atashinchi no danshi a pokud chcete něco odpočinkového a bláznivého tak vřele doporučuji! Protože jsem nesmírně ulítlá na Lee Min Ha, tak jsem se rozhodla/donutila ke stáhnutí Boys over flowers (Boys before flowers) a vzhledem k tomu, že ji Akihabara
Už neprodávají málý bbtea :/
ohodnotila jako nejlepší doramu, tak tuším, že mi přivodí další deprese... Jinak před Džaponštinou jsem si kvůli úmornému vedru musela jít koupit bubbletea *ano výmluvy* a protože mě stál 50,- tak jsem měla i želé i tapioku i praskací kuličky~ *další foto* a musím uznat, že svou závislost si buduju celkem rychle... Pokračujeme! Protože je před čtvrtletím, tak se všichni učitele zbláznili s testy (pro upřesnění normálně píšeme týdně maximálně pět testů.. tento týden jsme psali tři jenom v pondělí a to nemluvím o všech zkoušeních, která mě potkala T_T). Takže je všem jasné, že se určitě velmi obětavě a denodenně učím (o čemž vypovídá moje trojka ze čtvrtletky, a taky můj výraz když jsme dostali test z chemie a já celou teorii odtipovala :D). Ano čtvtletí mě nijak "netankuje", ale známky bych si asi zlepšit měla, noo~ Nějak mě pořád nenapadají dostatečně vhodná témata na zpracování do článku, aby z toho
nevyšel blud o ničem (jako třeba tento článek), tak nevím jak moc budu aktivní... Opravdu se nemusíte bát, že by moje neaktivita vycházela z nutné přípravy do školy, ale na něco se hold vymluvit musím :D Pro případ, že by to někoho zajímalo, tak jsem byla nedávno zase náměsíčná~ V posteli se mi záhadně objevil pár ponožek navíc a ze stolu na mě hleděl můj plyšák, který byl perfektně posazen (ano celkem blbě se instaluje do sedu). Už se mi to párkrát stalo, jednou hoodně dávno jsem v noci šla do kuchyně, vytáhla hluboký talíř, mléko, a cereálie a šla spát. Kdysi jsme se probudila s plyšáky, které mám na poličce nad postelí, poházenými po stole a skříni. A taky mám celekm vtipnou historku z výletu do Paříže/Londýna, kdy jsem se po kamarádce dožadovala její mikiny :D Je to celkem prča zjistit co celou noc děláte, ale pak se nesmíte divit proč máte duhová kolena, popřípadě jste úplně nevyspalí -.-" Jednu dobu jsem byla celkem histerická z toho že musím spát, protože nikdy nevím co bych mohla udělat (a to je krutá realita) ale na to spánek příliš miluju.... Máte taky nějaké zajímavé stóry z posledních pár týdnů? Jsem jediná náměsíčná? O náměsíčnosti ani vědět nemusíte, může se to stát i vám! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ