neděle 4. května 2014

Akdong Musician(AKMU) - GIVE LOVE M/V nový videoklip?

Dnes jsem narazila na další písničku AKMU, ale nevím proč, mám pocit že jsem ji už slyšela. Jenže videoklip jsme dřív nikdy neviděla! Pff mám dilema. Pokud na tu písničku někdy narazím, dám vědět...
U této písničky, která není tak chytlavá jako předešlé, je opravdu zajímavý videoklip, který nejspíše navazuje na videoklip k 200%, kde Lee Soo-hyun sní o chlapci, který má naneštěstí přítelkyni. Její bratr z toho není moc nadšený a když se Soo "vetře" mezi pár, pak z toho není nadšen ani jeden. Videoklip končí s tím, že Chan (bratr Soo) dělá to stejné co ona ve videoklipu 200%.
Ale předem upozorňuji že tohle je jen moje osobní iterpretace a to co jsme z toho pochopila já, proto rozhodně doporučuju videoklip zkouknout :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ