pondělí 19. května 2014

Holly Hobbie ilustrace~

Jsem úplně na mizině, ale nutně jsme potřebovala slovníček do Francozštiny. Při návštěvě papírnictví jsem se chvilku prohrabávala sešity, protože jsme nechtěla 60ti listý, ale 40ti nebo dvaceti. Nakonec jsme našla co jsme hledala, ale pod ním jsem objevila opravdový skvost. Sice mě stál 18Kč *nejsem si jistá, jestli mi vyjde na autobus T_T* a ani nevím kolik listů má, ale objevila jsem sešit Holly Hobbie! Před několika roky jsme u jedné spolužačky objevila sešit s kouzelnou dívenkou v žluté kapuci a s deštníkem, ten sešit se mi strašně líbil, jenže když jsem se jí ptala kde ho sehnala, tak nevěděla, protože ho kupovala její mamka. Ale teď se na mě štěstí usmálo. ^^ Sice má na začátku text Italsky a hlavně nemá tak ůžasný obrázek jako měl spolužaččin, ale i tak jsem z něj nadšená. :) A myslím si že dokonce má nádech Mori stylu. Nechci aby to vypadalo že Mori kei strakám do všeho, protože jsem napsala článek s informacemi, ale prostě mi to tak připadá. No poduďte sami :D

Pro představu jak tyto sešity vypadají (svůj jsme nikde nenašla a fotit se mi nechce)
S ilustrací Holly Hobbie nejsou jen sešity, ale i jiné školní potřeby, knihy a dokonce i skutečné šité panenky :3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ