pátek 30. května 2014

Let it gou! ~

Po dlouhé době jsem se rozhodla vás poctít svou přítomností. Avšak nemůžete očekávat žádný úžasný článek, ale znovu se budu rozvášňovat nad mým na prd životem. Ano jsem sobecká a budu mluvit jen o sobě! Muchachá!~
Pro začátek bych asi měla uvést důvod mé nulové aktivity, což? Učila jsem se -.-" Učitelé se zbláznili a naplánovali spoustu super testů a k tomu jsme měli odevzdávat kulturní deníky. Opravdu úžasný týden ve všech směrech, ne jen že jsem se za celý týden ani jednou nevyspala "do růžova", navíc venku vládlo aprílové počasí, a to že jsem zase začala depkařit nad tím že mě nevezmou na vejšu ani nepočítám. Jsem prostě ohromný pozitivista, co život vidí jako jendu velkou tragédii.

Mám škaredý tričko, tak jsem tam hodila textůru :P
Dnes, kdy mám konečně volnější den a měla bych mít možnost vymyslet úchvaný článek, jsem nemocná. Od rána mě strašně bolí hlava, ucho, záda, pálí mě oči a celkově si připadám jako bych to včera přehnala s alkoholem... :/ Navíc jsem v tomot zdravotním stavu strávila šest hodin ve škole a po příchodu domů mi ani milovaný a uctívaný Paralen nechtěl pomoct. Tak jsem se odebrala do ložnice, jediného klidného a relativně tichého místa v bytě, rozvalila se na dvojpostel a spala do půl páté. Paralen začal působit asi půl hodiny po té, co jsme si šla lehnout, ale jeho účinnost není zrovna dlouhodobá, takže mě probudila bolest hlavy. Proto se mi nechtělo hledět do počítače, ale na druhou stranu jsem potřebovala něco dělat..
Asi před týdnem jsem si koupila u vietnamců dvě umělé kytice a dnes jsem jednu zneužila na květinovou korunku. *I'm EVIL!* Pokud by někdo chtěl, můžu zhotovit návod, ale jen tak pro nic se mi další kytice ničit nechce... Takže pokud o to nikdo nepožádá, budu dál nic nedělat T_T
A selfie na konec! :D Mám ty vlasy strašný, protože jsem spala.˘_˘

Kdo mi doporučí nějaký film? Nebo i seriál? Nějak jsem už všechno viděla a nemám co sledovat -.- Možná pro vás vymyslím i nějaký úplatek výměnou za návrh dilmu :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ