pondělí 12. května 2014

Stýl alájv! Ano já pořád žiju :D

Všude bordel z kufru a nedokončeného cosplaye -.-"
Ve zdraví se mi podařilo přežít další animefest a musím říct že jsme si ho zase užila.  I když je fakt že jsem letos stihla jenom jedinou část programu. Loni nebo předloni jsem stíhala minimálně dvě! *přesně dvě* I když jedno z toho bývalo promítání, což jsmem měla v plánu i letos, ale na Superúchyla (HK Hentai Kamen) jsem se nezvládla protlačit...  Teď něco málo o přednášce. Z celého programu mě nic moc nezaujalo, kromě přednášky Nagat a po předšlích ročnících jsem nechtěla ničit tradici, ale jak už to bývá, byl na ni strašný nával a tak jsem si místo ní zvolila možnost se v tělocvičně v klidu osprchovat. V momentě kdy jsem poprvé zjistila že bude na AF něco jako módní koutek, utvrdila jsem se v tom že do něj musím zavítat minimálně jednou! (Byla jsem tam 7x :D) A když zveřejnili že v módním koutku bude nějaký program a do konce i přednáška o Mori kei,

prostě jsme nemohla odolat a musela jmse se jí zúčastnit i přes to, že se mi na dvě nebo více hodin ztratil zbytek party a já nikoho nemohla najít... Přednáška byla úžasná! Když jsme přišla o pět minut dříve, tak to ani nevypadalo že tam vůbec nějaká přednáška má být, tak jsem odešla a šla lovit program, který jsme stejně neulovila a tak jsem se přesně na čas vrátila. To už tam čekaly dvě moc milé slečny, které si taky nebyly moc jisté tím jestli program třeba nezměnili, protože stůl byl obsazen spoustou lolitek s korálky a za ním bylo minimum prostoru a nějaký laptop. Ale pak přišla velmi milá přednášející slečna, které to v několika sukních mori outfitu strašně slušelo :) *pokud seženu fotku, rozhodně přidám* Oznámila nám, že workshop, který byl před přednáškou se asi protáhne, tak se budeme muset vměstnat dozadu, když jsme sehnali několik židlí (přednášky se úšastnil i aristocrat), prostor byl velmi útulný. Slečna to měla dobře promyšlené a připravené a hlavně tak nějak počítala s tím že technika skolabuje, takže měla vytištěné papíry s fotkami různých stylů (jeden mi visí na nástěnce) a ručně zdobené papíry, na kterých měla body "prezentace". U přednášky pustila tématickou hudbu a na konci měla chvíli čas na otázky *které jsme nevyužila protože jsme srab a strašně toho lituji*. Jedinou nevýhodou přednášky bylo, že už toho mám příliš moc načteného, vyzjištěného a většinu webů už dávno sleduji, takže pro mě tam bylo nových informací vážně po málu.... Ale jinak byla opravdu perfektní, se spoustou obrázků a úžasně podaná, takže se nikdo rozhodně nenudil :3
Kromě přednášky v módním koutku jsem si tam ještě koupila řetízek. Byl to jeden z mnoha, které prodávala project Bokkaku. Už minimálně přes rok přemýšlím nad koupí něčeho co prodává, popravdě jsem vždycky uvažovala hlavně nad knížkou nebo deníčkem, ale ještě pořád jsem nepřišla k čemu by mi byl, takže jsem si koupal další řetízek. Nejdřív jsem chtlěla "snídani" (přívěšek pánvičky s voským okem a příborem), ale nakonec jsem si zvolila "křídlo", protože... jak to říct, ten byl rozhodně normálnější a bude se mi hodit k více věcem :D Včetně řetízku jsem si koupila pět věcí, čtyři z nich jsou jídlo :D Koupila jsem si totiž jedny pocky, dvoje pepero a jedny lucky tyčinky (co to je?). A protože ráda zkouším nové věci, pocky jsem si koupila s mléčnou příchutí. Je na nich cute kravička ^^
Já sama nemám žádné fotky z AF, protože jsem cosplay nestihla a z mých super modelů by se jeden posadil
Máj swít sticks :D
na zadek. *ano, dlouho jsem vymýšlela co použít aby to bylo slušné*. To, že jsem cosplay nestihla je na jednu stranu dobře, protže bylo strašné horko a dokonce se mi podařilo se i nehezky spálit, takže bych se v cosplay s punčocháči, šaty a ještě kápí uvařila. Na druhou stranu nemít poprvé na conu cosplay bylo dosti divné a hlavně jsem záviděla všem, které zastavovali na focení to, že budou mít super památku a hromadu fotek, což já mít rozhodně nebudu, ale už bych asi něměla brečet nad rozlitým mlékem... Prostě jsme se rozhodla že musím udělat Menmu na Advík a Kiichi dokončím (nemám jenom horní část šatů, proto mě to tak sere) na Akicon, kam doufám že se dostanu :)
Doufám že jste se délky tohoto článku nelekli tak, jako já když jsme ho zveřejňovala. Doufám, že se nedostane na oficiální stránky AF, protože to bych se mohla jít zahrabat a všichni by mě poznali. Dále doufám, že mé kouzelné rudé spáleniny brzo přestanou bolet, že jsem naspala úplně všechno co jsem mohla za ty tři hodiny spánku, které se mi podařily napsat na zemi tělocvičny v pátek *nebo už byla sobota?* na holé tvrdé zemi bez spacáku, deky či karimatky. A doufám že jsem nikoho z vás neodradila od účasti na AnimeFestu 2015, protože to bych vážně nechtěla :)
Účastnili jste se taky? Nebo byste chtěli? Máte nějaké otázky, zážitky, cokoliv s čím se chcete podělit v komentářích?
PS: Mockrát děkuju, že sem někdo zavítá i když nepřidávám žádné články. Moc si toho vážím :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ