neděle 29. června 2014

29.6. 2014 Rekonstruuji!

Konečně jsem se k tomu odhodlala a donutila do té míry, že se to dá brát jako rekonstrukce. Nemyslíte si, že to chce polesk? Já jo! *tleská* Začala jsem překopávkou menu. V levo jsem menu "úplně" odstranila a místo něj jsem dala mých 26 přání/cílů/snů k čemuž mě inspiroval tento blog: maryuuan-mo.blog.cz , doufám, že to moc nevadí... T_T Pokud se mi náhodou povede splnit jeden z dvacetišesti cílů, tak jej přepíšu na jiný, aby jich bylo neustále 26. Pokud se mi ale podaší splnit jen část, tak onu část škrtnu a sen tam bude pořád. Dále mám v plánu předělat menu v pravo, oblíbené weby jsem už aktualizovala a promazala, takže dokud nenajdu další zajímavý web, který bych se nebála sledovat jenom "nevdětelně" bude k nim přidán. Chat v menu ponechám sice ho nikdo nepoužívá, ale přecejenom když si chci popovídat s někým inteligentním, alespoň to nebude tak okaté jako bavit se saba se sebou před zrcadlem :D Akorát ty rubriky mě tam docela dost štvou, takže je postupem času úplně zruším a místo nich bude v horní části webu lišta, kterou se dostanete do rozcestníků s různými tématy. A jako poslední blogovou aktivitu promažu články v DIARY (jen některé) a před každý další článek budu psát datum. Zbavit se jich úplně rozhodně neplánuji!
Dále už mimo web... 

Pátek
Po celodenním šití šatů bez střihu a možnosti si cokoliv vyzkoušet na figuríně nebo čemkoliv či komkoliv se mi podařilo ušít lolita šaty. Naneštěstí jsem po vyzkoušení se spodničkou zjistila, že moje spodnička má Áčkový tvar, ale sukně šatů má tvar cupcake, takže se pod sebe moc nehodí. Výstřih jsem naštěstí udělala moc vysoko, takže jsem ho mohla nakonec tročku poupravit, takže je nakonec lehce v pinup stylu. Ale protže jsou to mé první šaty, neumím dělat střihy a jem úplný samouk na nejlevnějším šicím stroji, jsem se sebou spokojená :3
Sobota
Celé dopoledne jsem vařila a uklízela :D (Spíš hlídala maso s otáčením co půl hodiny, vařila polévku, loupala brambory a dělala okurkový salát, protože jsem zbytek nechala na mamku, kteá musela kvůli masu ráno bro vstávat...) A dále jsem se zdravě živila u babiček na zahradě a zahrádkách :D (A samozřejmě vozila dřevo na topení v kolečkách a následně jej skládala). U babičky jsem si otrahala starší růže a nakonec jsme se koupala ve vodě s nimi a dalšími léčivými kytičkami :3
Neděle
Maminka vařila, takže jsem mohla spinkat až do třičtvrtě na deset.. -.- *v týdnu budu vstávat až v deset! Muchachá!* A pak jsem dělala zeleninový salát k jídlu. Po obědě jsem místo možnosti si jít lehnout (když usnu přes den, nebývá mi potom moc dobře) jsem se šla líčit, protože jsme vyrazili nakupovat. Taky milujete obchody typu OBI, Jysk etc. ? Prostě tam se dá najít všechno a pro kutily jako já je to hotový ráj! Po dlouhém doprošování a vyhrožování, že máme hlad jsme se stavili  v KFC, ale jídlo jsme si museli koupit sami *děkuju babičkám za penízky*. Nakonec jsme se vracli asi o půl sedmé s rudou roletou na moje okno (z mých žaluzií opadává rez a nejdou zvednout, nebo dát dolů, můžu je jenom natáčet), zeleným "židlo-křeslem"  na balkon, rákosem na balkon, roletami na ostatní okna*ty nebyly tak cool jako moje vínová :D*, krabicí (kterou jsme donutila mamku koupit a už jsme si do ní naházela makeup, takže aspoň nemám na pračc dvě taštičky, rukavicemi na terých sou minimrkvičky (letos na jabka, protože loni jsem měla půjčené od kamarády a přes ně mě pálily kopřivy...) Protože nikoho nebaví pořát dokola umývat spousty skleniček, donutila jsem rodiče ať mi koupí jednu rudou *jako rolety :D* a bratr nakonec chtěl modrou, takže další úlovek dne, jaj! A jako poslední jsme se s tavili v obchoďáku, kde jsem si já koupila červený (měli ještě žlutý a fialový, ale to byly děsivé odstíny) obal na mobil a v takku béžové tričko s hnědou liškou ^^. Nevím proč, ale ujíždím na všechn možných nevyýrazných béžových, hndědých, krémových a td. Ale i přes to je mou nejoblíbenější barvou kombinací půlnoční modř/bordeaux -> nejspíš po vyzkoušení všech možných barev na vlasy skončím u jedné z nich ( a snahu o pastelové barvy jsem vzdala -.-")
PS: Zítra musím jít k veterináři na očkování se psem, umýt okna v celém bytě a umýt kouplenu, kterou jsem měla umýt už o víkendu + mám vlastní plán s úklidem a civilizací pokoje, takže se na web nejspíše nedostanu...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ