úterý 3. června 2014

Diary: Od 9 k 5, protože od desíti k pěti je moc minestream *^*


Zdravím Vás, mí milí přeživší/ nepřeživší zombie bunnies!~
Nazývám vás zajímavěji a zajímavěji, že? Ale já jsem na tomto blogu všemocným a uznávaným monarchou, tudíž si to mohu dovolit. *muchachachacha*
Nejprve bych se chtěla přiznat, že jsem znovu nemocná. Kdybych byla alespoň kdaždý den nemocná stejně, bez známek zlepšení či zhoršení, vůbec by mi to nevadilo. Ale vzhledem k tomu, že jím léky a nic se nezlepšuje, naopak zhrošuje,  rozhodla jsem se to dát za vinu škole, do které se zítra rozhodně neplánuji vydat. Jak bych to řekla, v noci toho moc nenaspím, protože se buť dusím, nebo kašlu. A přes den mě bolí hlava, protože trpím rýmitýdou *jsem to ale šikovný obrozenec, jež vytváří kouzelné novotvary* a mám pocit že si brzo "vysmrkám" i mozek a též vykašlu celé plíce. *A v tomto rozpoložení se pokuste zapojit mozek a využít ho i s téměř minimální účinností/ výsledkem.*
I přes můj ne zrovna nejlepší zdravotní stav, jsem se rozhodla, že zítřejšího "vyzdravování" *teda za předpokladu že mi bude vůbec povoleno* využiju k sepsání článku a tentorkát ne do rubriky diary ! Sice nevím o čem budu psát, ale vymyslím něco tak úžasného, až si z toho bude muset každý sednout na židli! :D
Mimochodem jsem narazila na zlatou žílu doram (korejské seriály) o kterou se mileráda podělím. Sice se budete muset probrat "bahnem" doram ve kterých vlastně prvních deset dílů nic neřeší a dalších deset je zdela zbytečných, ale pořád můžete narazit na takové "skvosty" jako The Heirs *dle jejího měřítka, úsudku, zkušeností, whatevá* a nebo na doramy velmi známé a kladně hodnocené na akihabaře. Díky tomuto zdroji vás nebudu nutit k doporučení filmů nebo seriálnů minmálně do konce školního roku, tak si ten klid užijte. V červenci zase nastoupím s mou super powá~
PS: Viděli jste někdo Cinderella's sister? Má to vůbec cenu dokoukat? Jsem u desáté epizody a začíná mi to připadat nudné a ohrané -.-" *ale některé herecké výkony jsou celkem dobré ^^*
Děkuji, že jste přečtěním tohot článku ztratili několik minut svého drahého času, které vám už nikdo nevrátí a já se jdu vrhnout na poslouchání Night Wale a navrátit se zpět k mojí závislosti na tumblr.(u) :D

Weird písnička na konec, ale pozor má velmi chytlavý rytmus! :)

2 komentáře:

  1. Yay, tak to se brzy uzdrav x3 . . Snad se to bude zlepšovat :) .. Se spaním to mám podobně, protože ačkoliv nejsme nemovná, dusím se, protože nemohu dýchat . . je to na nic (-_-)
    Bohužel s tou doramou nti nepomohu, neviděla jsem ji :') . .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, snad se zadaří a brzo budu zdravá :)
      No já uvidím možná až bude nouze, tak se dodívám :D

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ