čtvrtek 26. června 2014

Konečně! Konečně konec :D Konečně se vyspím!


Zdravíčko mí drazí přívrženci. Jak se vám daří? Chodíte do školy, nebo už pracujete? V případě že chodíte do školy, taky vám už začaly prázdniny? Mě kupříkladu začaly dnes a mému sourozenci dokonce už včera (končil základku).  A co jinak, jak se vám daří? Počasí není zrovna ideální, ale co už. :D Já mám třeba dokonale povznesenou náladu i přes to že jde všechno do kopru! :D *taky máte rádi takové ty badass co říkají zatrochtile a podobně? :D* Kupříkladu moje vysvědčení dopadlo jinak než jsme si představovala a kamarádka která na tom měla být stejně záhadně z jistého předmětu dostala namísto trojky dvojku, šokující!
*Juuuuuuuuhuhuuuuuuhuhuuuuuuuu!*
~zpívám si, ano, opravdu*
Kromě toho s kamarádkou mi ještě ujel bus na Japonštinu, takže jsem neměla možnost si jít koupit barvu na vlasy a kdy se pro ni dostanu netuším -.-" Celý den mi bylo zle a po vysvědčení jsme šli do.... jak to jen nazvat, byl to prostě PAJZL! Ale něco pozitivního na tom bylo, nějakej chlap mi zaplatil frisko a kamarádce pivo, protože jsme prej seděly pod jeho kalendářem. lol
Mám strašnou chuť něco dělat *ano až teď* jenže pokud bych chtěla začít šít, tak musím vytáhnout šicí stroj ze skříně a roztáhnout se po celé kuchyni, za což by mi mamka nepoděkovala... proto to udělám až ZÍTRA! :DDDDDDDDD Taky bych s někým (úplně kýmkoliv) velmi ráda internetově komunikovala, ale nikomu cizímu a neznámému vážně psát nechci a všichni které znám na mě kašlou T_T btw mám modrý vlasy...
Strašně ráda bych se vydala na čajový dýchánek a výstavu Rabbbit Heart *reklama*, ale jsme strašně stydlivá a když nemám s kým jít, tak se mi tam prostě samotné nechce... Ale zase kdy budu mít další možnost? Možná nikdy.. *to jsou klady a zápory* Možná se nakonec ukecám, ale nejsem si sebou moc jistá noooo... A jinak mě vůbec, ale vůbec nic k napsání nenapadá. Vím že bych měla přispět s článkem do některé ze stálých rubrik, ale nic mě nanapadá.... Mám vygumováno v těchto ohledech...
Užívejte si života, noste si co chcete a dělejte co chcete! MUCHACHACHÁ! *ale nepřehánějte to, as takovými anarchisty být nechcete :D*
Řekněte, že ty písničky nejsou vážně nakažlivý, jen to zkuste :D


A nakonec moje fotešká, protože moje ego, je prostě moje ego a mám chvýlku výpadek komplexu méněcennosti a tahle fotka se mi fakt líbí! (více na instagrámu)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ