úterý 10. června 2014

Zabijte mě, nebo to udělá slunce! T_T

To horko je zabijácké! Počkejte pár dní a budete mě ze země seškrabávat jako rozteklý asfalt z bot! :D Jediné štstí je, že máme ve škole skoro až zimu *díky ti stodvacetiletá budovo* ale co je mi to platné, když se do a z ní ještě msuím dostat přes to děsné hot hot hot hot počasí? Doma máme taky celekm příjemně, teda pokud nepotřebujete více vrstev oblečení než jendu a to spodní prádlo... Takže dnes už mě nikdo nedostane ven, nedonutí k žádnému pohybu a vlastně k ničemu a to ani za nanuka! :D

Něco málo z máj njůsu *my news*: >Konečně mi došel dlouhoočekávaný both z ebay(e) a včera mi došla dokonce i paruka na Menmu! A ta paruka vypadá docela dost slušně :3 Snad budu mít brzo odstatek financí na nákup látky na cosplay a budu moct začít.
> Učitelka mi řekla, že se na architekturu nedostanu, pokud nezačnu chodit do ZUŠky a já nevím do kolika dalších přípravných kurzů
>Školu už tak nějak seru, protože je teplo a mám pořád blbou náladu -.-"
>Depkařím nad svou neschopností
>Nenávidím dějiny práva!!!
>Začala jsem sledovat 2. sérii GoT *když ono je to tak mainstream, že jsem se musela nechat strhnout*
>Nemůžu nikde sehnat brigádu na prázdniny -.-"
>Mám tvůrčí krizi... *pf f f f f f f f f f f f f f f f f*

2 komentáře:

  1. Já snad za chvli budu vypadat jako nutella (-_-) . . Tak to my ve škole máme strašně! (._.) . . Vedro, dusno, nedýchatelno, moc světla od slunka, žádné závěsy v některých učebnách . . skvělé! :'D . .
    Umh, objednáváš si sama z ebay nebo přes někoho? Mám tam vyhlídnutých pár kousků, ale jak jsem se na to dívala, nějak mě vše zmátlo . . hlavně to free shipping - nejblíže to dováží do Německa :/ ..
    To mě říkali všechny učitelky, že si mám najít nějakou jednodušší školu, než je ta umělecká - je pravda, že jsem smaa evěřila, že se do tiho počtu dostanu, kdž se nás tam hlásilo tolik, ale nakonec3:D . . NOm, to bylo neustálé "Vždyť si tak blbá!" "Vyber si nějaký učňák ať se dostaneš aspoň dotoho druháku." "Tam bude tolik chemie, že propadneš hnedka." . .Jop, na naší škole nás opravdu 'hoooodně' podporují :D..
    Jak jsem se dívala, tak všude někde vysí, že potřebují pomoc, ale je tam nutná matika (-____-) .. Což jak víš, není má silná stránka :D.
    Nejsi sama s tvůrčí krizí, taky ji mám ! T,T

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jediné štěstí, že přišly bouřky. Nedokážusi představit život v tropech, když umírám už tady... Sama už druhým rokem, možná o trošičku déle a zatím mi skoro všechno přišlo :D Ono je důležité co si objednáváš :)
      Mě už na základce říkaly že nemám lízt na gympl, že to bude makačka. Zatím se to ještě celkem dá pežít a nejhorší známky co mám na vysvědčení jsou trojky (loni dokonce dvojky :D) Chemie není mým přítelem a nikdy nebude :D U nás mají ve všechny strašnou víru :D Zvlášť učitelka SVček se nám snaží nakecat že na každou vysokou budeme potřebovat perfektně znát ústavu a já nevím co, přitom na práva od nás chce jít jenom jeden člověk a ten už tu ústavu znal roky před tím, než jsme ji začali rozebírat ve škole :D Chtělo by to nějakou můzu, super můzu.. třeba čokoládovou! *w*

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ