úterý 29. července 2014

1. Kuragehime (Princess Jellyfish)

Rozhodla jsem se založit novou rubriku: DOKOUKÁNO~ V této rubrice budu přidávat pouze krátké články s "hodnocením" a mými pocity z nedávno dokoukaných anime/filmů/ seriálů...
Dnes začínám s čerstvě dokoukaným anime Kuragehime

Pro alespoň minimální informovanost o ději si můžete prohledat recenze na webu. Já osobně doporučuji starou dobrou akihabaru nebo csfd. (Zrovna u tohoto anime jsou oba obsahy stejné). Všechny epizody jsme stahovala z ulož.to s tím, že jsem místo anglických titulků vkládala titulky z akihabary. První sada titulků není zrovna moc kvalitně načasována, ale od šestého dílu už je to lepší. Aniem má celkem 11 epizod které s přehledem zhlédete za jedno odpoledne.
Mě osobně se anime opravdu líbilo. Kresbu mělo velmi povedenou a děj celkem zajímavý. Rozhodně patří mezi oddechové a relaxační anime u kterého nemusíte přemýšlet nad tím kdo co jak a s kým. U některých částí jsem měla děsivé záchvaty smíchu, až jsem byla ráda že doma není nikdo koho bych mohla vyděsit. A s občasnými "romantickými" částmi je anime perfektní. Každá s hlavních postav tohoto anime má vlasní úchylku (vlaky, panenky, oblečení, etc. etc.) a hlavní hrdinka je ulítlá na medůzy, které s maminkou ještě před její smrtí pozorovala. Největším negativem je délka anime, protože je tolik krátké, nestihne se děj nijak moc rozvětvit nebo zkomplikovat, protože to by vyžadovalo dlouhé řešení. Pokud je anime do češtiny přeloženo správně (občas jsem si nebyla jistá co to kurva je  a proč si oproti předchozím dílům protiřečí) tak může být občas lehce matoucí, ale co už. I přeze všechno se mi anime opravdu líbilo a získává ode mě tři a nakousnutou sušenku z pěti.
A já se dále budu pokoušet prokousat anglickou mangou~

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ