pondělí 28. července 2014

28. července Konečně žádný stres~

Ve zdraví (více méně) jsem se vrátila z druhé akce kterou jsem měla na prázdniny naplánovanou. A postupně vám dění na obou akcích popíšu, takže se pohodlně usaďte poslechněte si písničku od Bastille s herečkou z Game of Thrones na uklidnění a já začnu vzpomínat ze všech sil na to co se dělo...
Začneme s děním na Colours v Ostravě. Popravdě si toho až tak moc nepamatuju, protože jsem tam přecejen byla už před týdnem a potom jsem byla na Adviku ze kterého mám taky spoustu vzpomínek. Do Ostravy jsme přijeli asi před osmou hodinou ranní. Vezl nás kamarádčin taťka který tam měl práci, takže jsme se do dvanácté hodiny kdy otevírali kemp musely nějak zabavit. Proto jsme šli do Avionu, který byl dál než jsme čekali, a protože jsem tam byla s úžasně neschopnými lidmi, musela jsme se pořád ptát na cestu a ano musela jsem se ptát jen a jen já. A popravě když máte modrou hlavu tak se vás lidé nejdříve leknou, jestli jim náhodou nechcete ublížit a pak někdy ani neodpoví... Ale stejně jsem se prostě musela ptát já protože ony jsou moc cool aby se na cestu někoho ptaly i když vypadaly normálněji než já ~ Pff -.-" Protože jsme se vraceli až na čas, tak před vstupem do kempu byla nehorázná fornta ve které jsme v nehorázném horku museli přažít déle než dvě a půl hodiny. V campu to bylo celkem slučné, měly jsme velký stan do sprchy jsme chodili v dobrý čas takže jsme čekali jen okolo patnácti/dvaceti minut. Jídlo uvnitř v areálu bylo slušné ale drahé a pití taky. Program byl vce než šlušný, ale pokud jste chtěli být ve předu na některé větší koncert na hlavní "stejdží" muslei jst tam čekat od konce předchozího koncertu tzn. asi hodinu před začátkem. Nejvíce jsem si užila koncert Bastille protože jsou prostě strašně úžasní a nechápu jak jsem je mohla předtím tolik nezbožňovat. Jejich písničky na youtube sice zní hezky, ale naživo to byl nepřekonatelný zážitek i přes to že předemnou stály dvě holky přes které jsem vůbc neviděla a kamarádka co je vyšší než já si "šáhla" na zpěváka. Další úžasný koncert byl Johna Newmanna na který bych neviděla vůbec, kdyby nechodil i na pódiuk které vedlo do davu, protože se před nás asi deset minut před začátek koncertu narvala holka na vozíčku s jejím úžasně početným doprovodem a já pochybuju že je všechny potřebovala -.-". Strašně mě to štvalo, protože jsme čekali už od předchozího koncertu a byly jsme v první řadě a ona pak přijede deset minut před začátkem a chce ponás ať jí uvolníme místo,což jsme dokonce udělali, ale i přes to měla celou dobu její ošetřovatelka narážky jak málomá prostoru a jak strašné jsme a přitom jenom my jsme jí uvolnili místo nikdo jiný se ani nepohnul! A já kvůli níc neviděla na pódium ale jen vpravo na "vystupujicí pódium" které bylo hodně daleko. Měla jsem skoro slzy v očích. Chápu že je na vozíčku a není to pro ni lehké ale doháje to musí mít tolik lidí okolo sebe a nemohla přijít třeba jako všichni ostatní chvilu dřív a taky přece nemohla počítat že bude mít v první řadě nějak moc prostoru kurva! Já skoro nedejchala jak se na mě narvala hromada lidí zezadu a ona si ještě stěžuje! Grr~ No *1,2,3,...10* Uff Dobře tím jsem si vylila své srdíčko a už jsem v pohodě.
Na letošním Adviku měly náramky zářivě růžovou barvu, které mě popravdě dost děsila. Program stál za moc, jako vždy a jen kvůli programu bych nikdy nejela. Hlavní bod programu: Koncert Hatsune Miku zrušili. A jediný workshop na který jsme chtěly jít přesunuly o den dopředu :D Super zjištění, co? A já se chtěla naučit sushi a zadarmo najíst :D Nevím co jsem od toho očekávala, ale bylo to skoro stejné jako loni, teda s vyjímkou toho, že jsem se bavila s ještě méně lidmi. Konzole byly stejné jako loni, takže nic nepokazily a protože jsem se loni nedostala (všichni jsou strašně úžasní a nebudou se ztrapňovat tančením na veřejnosti, přece) k tančení just dance s nintednem wii. *doufám že jsme to nanapsala blbě protože já a technika..*
Mám tu s červeným šátečkem :D
Taky  jsme si zkusili zatančit na parapara? Nevím jak se to jsmenovalo, ale vyzjistím! Popravdě v našich případech by se ty pohyby, které jsme předváděly nedaly označit jako tanec, ale tak.. Z Adviku jsme si odvezla babyl Llamu Alpacasso. Je strašně malinká a i přs to stála 130,- Což je podle mě strašně moc,a le všichni měli obří plyšáky a já chtěla aspoň něco malého :D A co jinak říct. Cosplay jsem kupodivu naštěstí stihla, ale téměř hned se mi rozpadly boty (ano leipla jsem je tavkou). Myslím že nebyl nejlepší ale zase mohk být horší. Budu si asi muset koupit novou paruku, protože ta moje byla druhý den nehorázně zacuchaná a co hůř, měla lysinu :/ Nejsem fotogenická a vůbec ochotná se fotit, takže dodělám další cosplay, když už ho mám rozešitý a už asi nikdy víc, teda pokud tu postavu nebudu zcela uctívat. A touto novinkou na konec bych se nejspíš rozloučila. Mimochodem přemýšlím nad možností natáčet vlog/y. Akorát na to nemám techniku (ano je to myšleno hoodně do budoucnosti) takže kdyby k tomu měl kdokoliv cokoliv říct, prosím od komentářů :D
PS: Po cestě domů jsme jel vlakem, který se málem srazil s dalším vlakem a my měly dvě hodiny zpoždění...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ