neděle 10. srpna 2014

3. Hobit

Konečně se mi asi po půlroce podařilo dočíst Hobita od J.R.R.Tolkiena. Když jsem viděla první film a hned potom druhý, řekla jsem si, že kniha bude určitě ještě lepší a bude mě strašně bavit. A taky bude určitě součástí povinné četby, takže bych mohla zabít více much jednou ranou, ale tak nějak jsem se spletla. Knihu jsem poprvé začala číst už opravdu dávno, ale přečetla jsem pouze prvních padesát stran a pak ji vrátila do knihovny, to mi bylo asi dvanáct/třináct? Kdo ví... Teď jsem se rozhodla že ji dočtu i kdyby mě to mělo stát veškeré úsilí a téměř taky stálo. Knihu jsem četla možná i déle než půl roku. Nevím proč, ale nepřipadala mi vůbec záživná, úderná, žádná akce, žádný spád. Možná to bylo jenom tím, že prostě na takové knížky nejsem zvyklá, ale prostě -.-" . Moje maličkot má ráda i lyriku i epiku, takže zdlouhavé popisy jsem tak nějak zvládala, ale když se toužíte dozvědět co nového se stane a jak to dopadne a najednou tam máte stráku popisu cool jeskyně, no řekněte sami, že by vás to nenaštvalo, nebo dokonce neodradilo! Každopádně jsme ráda že jsem si knížku přečetla, ale opakovat to nehodlám. Vím o čem kniha je a můžu říct, že jsme si přečetla alespoň jednoho Tolkiena a taky můžu říct, že nepřibyde na seznam mýh oblíbených autorů. Pokud si Hobbita vyberu k maturitě, tak mi budete muset držet palce ať nezešedivím :D
Jaké jsou vaše rakce na knihu? Četli jste ji? Budete?
Líbil se vám film, nebo oba a tešíte se i na třetí? :)
*Ano jsme strašně zvědavá na vaše reakce*
Dalším příspěvkem do této "rubriky" bude nejspíše Hannibal, protože brzo dosleduji druhou sérii~

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ