středa 20. srpna 2014

Barevné barvy na vlasy /porovnání/ *vellie fast colours X directions*

Rozhodla jsem se, že vám porovnám dvě barvy na vlasy, přesněji dvě různé značky. Jedna je levná (okolo 100Kč a druhá celkem drahá přes 200Kč). Doufám, že někomu toto porovnání pomůže a udělá si v barvách jasno, podle toho co chce...


Vellie fast colours

výhody: + barva chytá i na neperfektně odbarvené vlasy
+barva bude stejně intenzivní i s přidáním trochy kondicionéru
+cena
+dostupnost (i v některých drogeriích Teta)
nevýhody: -barva se vymývá i za použití vody
-malý výběr barev
-rozdílnost barvy v tubě *fialová je růžová a růžová je fialová :D*  a pak na hlavě
- stašně špiní a rychle se zažírá (do všeho)
Directions

výhody:+barva se vymývá až za použití vlasové kosmetiky (šampony)
+barva má stejný odstín i v kelímku
+pokud máte dobře odbarvené vlasy můžete si být jisti stejným odstínem jako vidíte v kelímku
+velké množstí odstínů
+ pomaleji se vymývá a méně špiní
nevýhody: -cena
-barvatměř nechytá na neperfektně odbarvené vlasy
- dostupnost 

Obě barvy mi v daný moment vyhovovaly, ale musím říct, že jsem si více oblíbila Directions, protože když byly vedra, ráda jsem si namočila vlasy a čekala už uschnou a barva na mě nenechávala modré cákance, což moje současná červená od vellie dělá. Také od ní mám strašně obarvenou hlavu a když se minimálně spotím tak vlasy trochu špiní (př na polšáři mám flek od hlavy, sice ne moc výrazný, ale po Directions jsem polštář měla čistý)... Ale Directions si nejspíš jen tak brzo nepořídím, protože s délkou mých vlasů bych potřebovala na jedno barvení dva balíčky a co měsíc dávat okolo pěti set pouze za barevou barvu (nepočítám peroxid a toner) vážně nemůžu. To je z mého pohledu laika asi tak vše. Doufám že toto porovnání nekomu pomůže :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ