sobota 16. srpna 2014

Cosplay: Menma - Honma Meiko

Jméno: Meiko Honma *Menma*
anime: Ano Hi Mita Hana no Namae o Boku-tachi wa Mada Shiranai.
pohlaví: ženské (duch)
postava: hlavní
verze: starší (po smrti)


Musím říct, že snad poprvé v životě se nestydím za fotky mého cosplaye. Možná to bude tím, že mě fotila kamarádka, fotek jsem měla hodně a tak bylo z čeho vybírat. Nebo je to tím, že prostě chci alespoň u třetího cosplaye v řadě konečně vidět nějaký úspěch, nebo prostě fotky. Po delším rozhodování jsem se nakonec tozhodnula, že se o tento cospla.. počkat spíš cosfail podělím i s vámi. Velmi ráda si vyslechnu váš názor a kritiku. Jediné co nechci slyšet je kritika očí/čoček. Čočky jsem měla a měly být modré a to dost výrazně... Nebyly a protože mám hodně tmavě hnědé oči, tak vypadaly černě, jenže něco podobného mi dělají skoro všechny čočky... A teď už fotospam ^^
*upravené fotky*







*jiné a neupravované fotky*



Ano, neumím pózovat/usmívat se a jakkoliv pracovat s mimikou, což vám nejspíš došlo. + První den s mi rozpadly nazouváky + ano neumím stát rovně a když stojím z křiva tak to akorát zdůrazňovalo spodní volán, který nebyl našit perfektně rovně *už je vypáraný a až se mi bude chtít, našiju ho rovně* I přeze všechny chyby a vady jsem s cosplayem celkem spokojená :)

2 komentáře:

  1. Vyzeráš krásne! A kostým sa podľa mňa vážne podaril. Ten spodný lem možno nie je našitý úplne rovno, ale komu to vadí? Hlavne keď je zvyšok kostýmu super.
    Cosplayerov strašne obdivujem. Možno to raz skúsim aj ja... možno niekedy :D

    Kiyo
    (dreamlike-memory.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc ^^ Už jsem ho přešila, předtím jsem neměla čas a hlavně se mi ani nechtělo, teď už je vypáraný a nachystaný na přešití :3 Není to tak těžké a hlavně nesmíš zapomenout, že ani první cosplay známých cosplayerů nebyl dokonalý :)

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ