pátek 22. srpna 2014

Internetový obchod s korejskou kometikou: BeautynetKorea

Rozhodla jsem se, že udělám "recenzi" na webovou stránku (obchod). Když jsem hledala obchody s kosmetikou z Asie narazila jsem na spoustu kterým jsem nerozumněla a taky na spoustu stránek, kde mě hned na začátku odradilo vysoké poštovné. Nakonec jsem objevila stránku beautynetkorea.com.Na této stránce byla většina cen srovnatelná s cenami na ebay(i), ale některé výrobky (slevněné) byly i o pár korun levnější, nebo levněji vyšly díky nulovému poštovnému. Na stránku se musíte registrovat, za čož získáte kredit v hodnotě 3usd. Avšak tento kredit nemůžete využít, dokud jich nemáte 10. Kredity získáváte na nákupy. (většinou okolo 0,25) Takže než ten kredit budete moct využít, budete muset nakupovat a nakupovat. Nejdřív jsem se bála, jestli mi balíček vůbec dojde a díky možnosti si objednat i určité množství vzorků jsem se rozhodla, že to risknu. Poprvé jsem si objednala Etude House - Sweet Recipe Baby Choux Base #1 chtěla jsem něco od Etude Hause a báze se mi celkem šikla, především vzorečky stály necelou stovku,
takže v případě, že by mi nepřišly, litovala bych toho, ale nebyla by to tak velká ztráta, jako koupit si pudr za stovky tři. Poštovné má jako vždy několik úrovní a já jako správná socka si zvolila tu nejvýhodnější variantu - zdarma. Po dvou týdnech jsem na poště měla hnědou krabičku. (Dobře, neměla, protože to Česká pošta posrala a málem mi ho ztratili, takže jsem se k balíčku dostala o více než další dva týdny později, kdy už ona pošťačka, která ho někam zahodila nebyla na dovolené.) V krabičce byla bublinková fólie *muchachá*, ETUDE HOUSE - Kissful Lip Care Lip Concealer + ETUDE HOUSE - Dear Girls lip balm) a sada vzorečků a vzorečky které jsem znovu dostala zdarma, tentokrát ve větším množství *Face condition cream/verze light od Etude House a od TONYMOLY: Panda's Dream White Hand Cream + I'm Real Lemon/Seaweed  * byly mimo fólii + znovu přiložená kartička s poděkováním.
Instagram fotky forvá~
mých deset vzorečků slepených izolepou dohromady a ještě další dva vzorečky zdarma *Face condition cream (light) od Etude House a Berriane cream od TONYMOLY* + kartička s poděkováním za nákup. Z balíčku jsem byla dost nadšená, takže jsem si hned objednala další, tentokrát za vyšší peněžní částku. Balíček opravdu znovu přišel za necelé dva týdny. Velikost krabičky byla úplně stejná a znovu dost poloprázdná *viz foto*. V bublinkové fólii byly zabaleny dva výrobky (
Myslím si, že obchod je to opravdu dobrý s celkem slušným výběrem značek a možností nákupu vzorečků, což ne všechny obchody nabízí. Já jsem s tímto obchodem zcela spokojená a určitě si od nich ještě někdy něco objednám, pokud mi to finance dovolí. Na některé z výše jmenovaných produktů udělám brzy recenzi :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ