pondělí 15. září 2014

15.9.14 - Škola je děsná! Fránina, fyzika, chemie a seminář z matiky + normální matika v jeden den je na mě prostě moc :(

A to jsme ještě do nadpisu nevypsala všechny předměty, které jsme dnes měli :/
 Chtěla bych se znovu všem omluvit, protože jsem čas něměla a pravděpodobně ho mít ještě dloouho nebudu, minimálně dokud se mi nepodaří znovunaběhnout do denního školního rytmu. Z prázdnin jsme ještě pořád nějak posunutá :D

  Protože chodím do předmaturitního ročníku, tak se nejen všichni učitelé zbláznili, ale také nám přibyly úžasné semináře. (A já si zvolila ne moc šikovnou kombinaci Angličtina/Matika). Čímž se nám vyučování prodloužilo na jednou osm, dvakrát sedm a dvakrát šest hodin, což už je celkem masakr :( Aby toho nebylo málo, všichni se nás snaží co nejlépe znalostně a psychicky připravit na maturitu, což u některých učitelů následuje účinkem přesně opačným. Každopádně potřebuji co nejlepší ohodnocenní *čti vysvědčení* z třeťáku, ať se dostanu aspoň na nějakou vejšku, takže se budu muset opravdu hodně snažit.
 Dnes jsme psali kupříkaldu z fyziky a já nevím jak, ale nějakým záhadným způsobem jsme vypustila jednu otázku aniž bych si toho všimnula. Že by mi mezi osmičkou a desítkou něco chybělo jsem zjistila až po hodině. Na druhou stranu je faktem, že jsem otáčela stráku zrovna když jsem měla odpovídat na devátou otázku a já místo toho začla adopisovat něco k devítce a pak psala rovnou desítku :D Kromě učení se na testy (které nakonec pokoním kvůli nevšímavosti a nesoustředěnosti) budu muset načíst opravdu hodně knížek k maturitě. Protože nanejvýš pochybuji, že budu schopná ve čtvrťáku něco dočíst, navíc seznam k maturitě se odevzdává v říjnu/září. Takže smůla děvče, buť teď, nebo přes prázdniny.
Je faktem, že se školou se nakonec přecejen nějak poperu, ať už to skončí jak chce. Ale se zdrvotnímy problémy se mi pořád vypořádat nedaří. Je faktem že alego/imunoložka mi kdysi dávno řekla, že mám prostě imunitu na prd. Sice by se na to daly brát léky, ale u nich nastupuje účinnoust až po půj roce, navíc jsou pekelně drahý. Takže jsem neustále nemocná (avšak ne nijak vážně) a i přes špatný zdravotní stav do školy musím. Do školy nejdu jen v přpadě antibiotik, což se mi povedlo loni a doma jsem strávila tři týdny a nějaký ty drobný. Prličkou bylo, že všichni počítali s tím, že ty tři týdny doženu do konce týdne následujícího (někteří počítali i s druhou hodinou). Takže abych to nějak zakončila, prostě jsem na tom ne moc dobře. Věřete, že když komukoliv není dobře, do ničeho se vám zaručeně chtít nebude a z každé aktivity vám bude ještě hůře. Proto vám přeji ať se s nemocemi pořádně poperete a v lepším případě se jim vyhnete :)
Btw: Máte v plánu dělat autoškolu, nebo se řidičským průazem už můžete pochlubit?

4 komentáře:

  1. Já měla už od druháku čtyři dny v týdnu osm hodin, jen v pátek jsme měli šest kvůli autobusu domů (většina těch, co byli na intru by se pak neměli jak dostat domů). Na mojí škole jsme seznam četby odevzdávali až asi někdy v prosinci, takže jsem měla na čtení času dost.

    Na řidičák se budu chystat na jaře. Doufám, že se nezabiju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to my osm nikdy neměli, loni jsme měli akorát třikrát sedm, ale jinak šest... Budu se s tím muset mířit, aspoň nemám celý týden devět jako oktáva :D Tak to jste měli dobré nás současná učitelka *která jde na mateřskou když budu maturovat* děsí, že to bude na přelomu září maximálně v říjnu...
      S řidičákem jsem na tom podobně, měla bych si ho dělat v období únor/březen, ale už teď mám hrůzu z toho, že bude zima a všude sníh :D

      Vymazat
    2. Máma o tom mluvila se známým svojí kamarádky, který pracuje v autoškole. Prý by mi udělal cenu a dal by mi nějaké jízdy navíc. Ale stejně se bojím, že se zabiju nebo hůř - zabiju někoho jiného.

      Vymazat
    3. Tak z toho mám taky strach, ale na druhou stranu mě to strašně láká, protože nebudu *když si budu moct občas půjčit auto* tolik časově omezená, když se budu chtít někam podívat... :D

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ