pátek 19. září 2014

19.09.2014 - Koupila jsem si čokoládu! ~

   >> Ano, opravdu jsem se rozhodla tento článek postavit především na čokoládě, kteou jsem si dnes zakoupila. Samozřejmě, jak se mi většinou daří smotat několik různých témat bez zjenvé souvislosti, tak též tento článek bude tak nějak i o všech možných i nemožných sladkostech, které jsem ochutnala.
Instagram quality
   >> Při nákupech v Tescu mě nadchnul stojánek s čokoládami, které měly papírové obaly. Řekla jsem si, že to určitě bude nějaká žhavá a především drahá novinka. Novinka to nejspíš je, ale stála mě jen třicet korun. Měli na výběr mezi hořkými čokoládami s vysokým obsahem kakaa (myslím si, že jsem zahlédla i s přes osmedsáti procenty!). Tmavé čokolády měly opravdu krásné obaly, ale ani u mléčné s 43% procenty kakaové sušiny, obal nebyl vyloženě škaredý, nakonec jsme sáhla (kvůli sladké chuti) po mléčné... Čokoláda stála 29, 90,- (teda pokud se nepletu) a je opravdu chutná. Čtverečky jsou velké jako u Lintd a mají v sobě "vyryté" kakaové boby. Papírový obal je poměrně pevný (na čokoládu) v něm je čokoláda zabalena ještě alobalem staveným k sobě na obou koncích. Nejsem zrovna znalec čokolád a většinou si vystačím s Milkou nebo Orion, takže mým argumentům nemusíte přikládat žádnou váhu. Ale za ten roztomilý a papírový obal to rozhodně stálo!

   >> A teď něco o dalších úžastnostech. Na výletě v Londýně jsem si loni koupila balíček Jelly beans , které tam měli pomalu v každé sámošce. Z důvodu nedostatku peněz jsme si naneštěstí nemohla koupit víc. Doufala jsem, že v ČR je taky někde seženu, žel bohu zatím se mi to nepodařilo. Pokud náhodou někdo víte kde bych v ČR za normální cenu Jelly beans nebo něco hoodně podobného sehnala, prosím dejte mi vědět! :D
   >> Dále jsem poměrně dávno objevila zajímavé žvýkačko-karamely z Japonska! Narazila jsem na ně v obchodě Japamanie v Olomouci a nevím proč, oblíbila jsem si je. Ony žvýkačko-karamely se jmenují Morinaga Hi-chew a v Japamanii je prodávají v příchutích jablko a hrozen a musím říct že opravdu podle té řpíchutě chutnají! Momentálně nevím kolik jich je v jednom balíčku... možná vám to jednou zjistím. Každý bonbon je balen ve stříbrném "papíře" na kterém jsou obrázky oné žvýkačky a ještě něčeho *paměť jí vynechává* a také se spoustou hiragany a kanji. Pokud toužíte, asi po sedmdesáti dalších možných příchutích, můžete si je objednat z různých webových stránek př: blippo, ale tam už budete muset počítat s opravdu vysokou cenou + poštovným.
Myslím, že tento článek je už dost dlouhý takže proto přidávám už jen "pár" otázek:
Jedli jste někdy Jelly beans, nebo Hi-chew? Chutnali vám? 
Máte taky v Tescu ty cool čokolády? Jesli ano, jaký obal vás zaujal?
Chcetě nějaký tématický článek?

PS: Nedávno jsem zjistila, že na načši domácí rodinnou zrcadlovku se dají natáčet celkem kvalitní videa *teda pokud se mi povede nějak vyřešit zaostření, protože z dálky zaostřit na sebe samu fakt nezvádám* a tak jsem se rozhodla pro natáčení videjí! Jaj! Mám v plánu ve videích občas představit i nějaké sladkosti, tak až se mi podaří natočit nějaké první (úvodní) video, tak onen hardcore megakrutopřísně úžasnej kanál hodím i sem :3

2 komentáře:

  1. Já hrozně ráda chodím do Nong Fern nebo Hang Shin Hong a kupuju tam sladkosti (nebo krevetové křupky) Ani ty asijské sladkosti mají něco do sebe. Ale tyhle, o kterých mluvíš (píšeš), jsem ještě nechutnala a ani je nikde neviděla.

    Musím říct, že jedna libra (asi tak 35 kč) je v Anglii běžná cena těch nejlevnějších čokolád (vlastně nejlevnějšího skoro všeho). Ale zase výběr a kvalita je o něčem trochu jiném.

    Já si chci koupit zrcadlovku. Sice foťák mám, ale takový malý digitální a nenahrává zvuk. Ráda bych alespoň zkusila natočit video.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéžby i tady poblíž bylo víc specializovaných obchdů nebo aspoň jeden obchod s větším výběrem -.-
      Tak v Česku ještě pořád seženeš takové ty čokolád za dvacku, které se nesmí nazývat čokolády. Ale okolo třiceti korun stojí i Milka nebo Orion... To je smutné, no :/
      Zrcadlovka je úžasná vychytávka, ale strašně drahá :( A na videa je vážně celkem dobrá, i když zvuk nebere perfektně, pořád to není nejhorší :D Akorát je to velký jak kráva a když ji chceš někam položit kvůli natáčení videa, budeš potřbovat něco hooodně stabilního ať se nepřevrátí

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ