pondělí 1. září 2014

1.9.14 - Jsem blogger, který nekomentuje

Napsat chytlavý název článku s nápadem na celý článek a pak psaní odložit, přesně to je můj styl -.-
Myslím, že po týdnu neaktivity by to tu chtělo trochu oživit, především proto, že škola se teprve začíná rozjíždět, takže mám ještě pořád dost času na psaní a čtení a dělání všemožných zbytečností. No i když, dnes nám oznámili že angličtina se bude ze čtyř skupin přerozdělovat pouze do tří, přičemž třeťáci jsou o učebnici pozadu a polovina naší třídy se s nimi bude muset spojit. Já nechcí~ Když mi angličtina konečně začíná jít, přečetla jsm si první díl HP v angličtině a začala i mangu číst v angličtině na mě ve škole vyskočí s rozdělováním do dalších debilních skupin T_T. Opravdu doufám že neskončím v té horší, jinak by to bylo vážně na prd... Prostě pár let učení se v háji -.- Každopádně teď o něčem jiném!
Když jsem tu týdne nebyla, nahromadila se mi spouta článků k přečtení (od boggerek které sleduji). A uvjedomila jsem si jednu věc. Vůec nejsem schopná komentovat :/ I když k dané tématice mám co říct a vím o čem je řeč, prostě z toho mám strach, nebo možná až moc velkou úctu vůči nim, protože jim přece jenom tak z ničeho nic nezničím článek mým komentářem , že? Už tak mi trvalo pár měsíců než jsem se dokopala k tomu je sledovat veřejně a okomentovala jsem pár článků jenom u dvou z nich. I přesto, že na jejich weby chodím prvidelně s každým novým článkem a připadám si jako největší stalker, nejsem schopná se přimět koentovat. Přitom mě samotnou by strašně moc potěšilo kdyby mi kdokoliv cokoliv okometoval (k věci), jenomže mi prřipadá, že jsem o ligu pod nimi a i přes to že ten či onen článek nemá komentář, tak o můj komentář by stejně nestáli - tak vypadá moje logika, dámy a pánové-.Ale přitom vím že jsou to strašně hodní, milí a vstřícní lidé :/ Možná bych měla udělat něco s mou schopností o věcech uvažovat jen jedním způsobem a s mým pod- nebo naopak přeceňováním sama sebe... No nic, tuto emoční sprchu můžete klidně ignorovat, ale pokud jste náhodou bloggerem a ještě víc nááhodou vás sleduji (pořád pár lidí sleduji anonymě) věřte, že vaše články čtu pravidělně a hltám z nich každé slovo, i když můj komentář pod nimi není :)
Mým cílem do budoucna je okomentovat u každého webu který sleduji jeden článek! Není to moc, vím, ale pro mou maličkost je to až dost těžký úkol! *Dnes jsem chtěla okomentovat hned tři z článků, ale nakonec jsem se na nic nezmohla :(*

PS: Jakožto novinku dne bych chtěla oznámit, že jsem si z Neoluxoru obejdnala Wreck this journal a možná vám moje postupné snažení se občas zaznamenám fotografií + plánuji nakoupit spoustu potravin a čajů které jsou obsaženy v receptech velmi špatně přeložené knihy: Japonky nestárnou ani netloustnou.

~Napočtenouuu

8 komentářů:

  1. Yéy, závidím, že ti angličtina začíná jít :D . . Já v tom naprosto tápu (-_-).. Dalo by se říci, že na základce jsme angličtinu neměli (jakože měli, ale učitelka neučila nás slabší a nijak velkou pozornost nám nevěnovala -_-) a ta teď na střední je to dost těžký všechny dohnat . .

    Hou hou, já jsme rda za každý koemntář . . hlavně od tebe ^w^ . . Ale musím přiznat, že jsem měla stejný problém :D. Nebo možná stále mám? Vždy mi to přišlo tak bbé a divné něco někomu komentovat, protože si člověk o mě pomyslí jak jsem blbá a pak se podívá na můj blog a budu za ještě větší blbku :'D . .stále se toho pocitu nemohu zbavit :D
    Ale je pravda, že každého 'bloggera' potěší jakýkoliv komentář, takže bychom toto měli překonat a začít kometovat x'D . .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě angličtina strašně nešla, vždycky jsem se testům snažila vyhýbat a pak podle toho moje známky vypadaly. Ale protože jsem poslední rok znovu opakovali a získala jsem chuť se učit (většina anime, mang a doram, které se mi líbí nejsou v češtině), nebo to spíš pro mě byla nutnost. :D My měli dvě skupiny, takže já byla v té slabší, takže jsem na to byli všichni alespoň podobně :D
      Taky jsem moc ráda za tvůj komentář ^^ No právě a ještě napíšu něco špatně a v tom komentáři mě to bude navždy strašit! Občas mě, právě tohle odradí od komentování, ale budu se co nejvíce snažit! :D A třeba se mi to postupně povede :)

      Vymazat
    2. To znám :D . . Já problém mám ten, že všechno co s emi líbí je jen v japonštině :'3 ..
      Já jsme ráda teď za hodiny na střední, kde nás učitelka bere všechny stejně a vše nám ochotně vysvětlí . . Ale tak podle jakéhosi testu jsem dopadla celkem dobře, a to 2A+ (tak jako všichni chytří ze třídy a to jsem myslela, že jsem tam nejhloupější jednáli se o jazyk)..
      Jojo, to strašení je nejhorší :D .. ale tak zase je dobré, že svůj komentář můžeš kdykoliv smazat, ale i tak ho většinou autor blogu přečte :/ . . Prostě překonat se a opravdu to zveřejnit :D

      Vymazat
    3. Tak to máš dobré, my žádné testy na porovnání nebo určeí úrovně angličtiny epsali, takže netuším jak jsem na tom :D
      No právě, a většinou ten komentář bývá určen autorovi, který si jej může přečíst. -.-

      Vymazat
  2. Jazyky se ve škole naučit nedají. Já se učila sedm let německy a pět let anglicky. Skončila jsem školu před rokem a z němčiny si pamatuju jen pár slov. Anglicky jsem se pořádně naučila až v Anglii, kde jsem jako au-pair (bohužel v Leeds, ale příští rok chci do Londýna...pokud se tedy nějakým zázrakem nedostanu do Koreje). Navíc, když je to ve škole, tak má člověk pocit, že musí. To je důvod, proč i korejsky umím víc než německy.
    Ze začátku jsem taky nekomentovala některým blogerům, protože jsem si myslela, že jsou vážně dobří a komentář ode mě by je mohl pohoršit. Nějak jsem ale došla k tomu, že je to blbost. Ještě pořád jsem se sice nenaučila komentovat povídky (ty komentuji jen na jednom blogu) a překlady mangy (ty taky komentuji jen na jednom blogu), ale jinak si vesele komentuji.
    Mě potěší jakýkoliv komentář, někdy i ten, který je úplně od věci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím že na škole se dají naučit jenom úplné základy a zbytek se stejně musí dohnat samostudiem. Au pair bych taky chtěla v Anglii zkusit, protože přecejenom když ten jezyk opravdu potřebuješ a slyšíš ho všude okolo sebe, budeš se muset víc snažit a budeš mu po nejaké chvíli lépe rozumnět. Mně momentálně jde hlavně o to abych z toho jazyka odmaturovala :D
      Já kdysi dávno komentovala častěji, ale to většinou byli blogeři/blogerky, které jsem "znala" už dlouho a byli jsme skoro "přáteli" :D On vlastně potěší jakýkoliv komentář, pokud to není reklama :D

      Vymazat
    2. Já z jazyka nematurovala. Nevím, jestli už je to tenhle rok povinné, ale já si mohla vybrat mezi němčinou a matikou a tak jsem zkusila matiku, protože němčina mi vážně nic neříká.

      Vymazat
    3. Já tak přesně nevím jak to bude, ale profilová a školní maturial jsou jiný a nemůžu si na oboje vybrat to stejné, takže to idím na matiku a angličtinu, teda pokud příští rok nedají povinně ještě něco víc... Z francouzštiny bych maturitu neudělala ani kdybych se zbláznila :D

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ