sobota 27. září 2014

27.09.14 - Existuje někdo neschopnější než já? Asi těžko :(

   Zdravím všechny, kteří náhodou zabloudili do béžově krémových vod mého webu. Po kratší odmlce se znovu vracím a přidávám i kratší článek, jak jinak než o mém velmi zajmavém životě.
   Ohledně přidávání článků. Nemůžu se vymlouvat na nedostatek času. Volného času jsem měla poměrně dost. Ale znovu mi začala Japonština, které jsem dala přednost před psaním, ze školy se vracím pozdě a především zcela vyčerpaná. Můj zdravotní stav je kapitola sama pro sebe a se zdravím jde ruku v ruce špatná nálada. Školu začínám nezvládat a děsím se výběru vysoké. Chci číst ve velkém, ale přitom nejsem schopná přešíst jednu krátkou knihu za týden, momentálně mám šest knih rozečtených, ale čas na dočtení si nenajdu. A co je hlavní, nemám na psaní článků chuť ani náladu. Včera jsem byla schopná napsat jen sloh o válce a padla jsem vyčerpáním. Psala jsem ho asi čtyři hodiny a to způsobem první odstavec měnit nebudu, ale druhý každou chvilku předělám, protože mi připadá zvláštní a s předěláním jedné věty můžu rovnou smazat všechno ostatní až do konce, což bylo vždy okolo sto, stopadesáti slov. Byla jsem neschopná a vyčerpaná, zcela nekreativní a v celém čláku jsem pouze opakovala zámé fráze. Osobně si myslím, že z toho bude jedna velká katastrofa :(

   A teď znovu o mě. Jak jsem již zmiňovala, chci začít natáčet videa. Před kamerou se nechovám zadarmo a nesekající se. :( Prozatím budu muset čekat a zkoušet si zaostřování plus mluvení na kameru. Třeba se mi jednou povde se nikde nezadrhnout a nebudu muset srtříhat, i když střih videa hodně vylepšuje... Popřípadě budu muset nějak vykoumat nějaké programy. Ale rozhdně se nebudu vzdávat! Dokonce jsem si už založila speciální účet ny Youtube! ˇ^ˇ
nijak extrémně divně, sice to není nejlepší, ale to se vypiluje. Problémem je, že nemám osvětlení, takže musím vychytat čas, kdy mi do okna jde alespoň trocha svtěla ať můžu natáčet. Dále mám problém se zaostřováním, protože zrcdlovka si myslí, že obrázek který mám na nástěnce je moje hlava a mojí hlavu, nebo plyšáka či cokoliv na co se snažím zaostřit nijak nezabírá. První video bylo rozostřené, u druhého mi nebyla vidět hlava a u třetíhomi byla vidět jenom část hlavy, až čtvrté se mi celkem povedlo. Jenže jsem počítala se stříháním, ale program který jsem měla stažený se nějak zasekl a nic nedělal, nakonec jsme ho smazala. Před pár lety jsem měla úžasný program na úpravu videjí, ale ten zmizel s předchozím notebookem *budiž mu harddisk lehký*. A teď nemůžu sehnat žádný slušný program
   Kvůli špatné náladě už ani skoro nechodím na xichtbook, protože bych akorát byla na všechy nepříjemná. Chodím místo toho na twitter, kde nemám skoro nikoho známého přidaného. Především nikomu nemám náladu psát a nikdo mi tam sám od sebe psát nebude. Znovu se upínám k projížění obrázků a všeho ostatního na Tmblr,(u), což mě ulidňuje a pravidelně vymívá mozek, děkuju! Teď se potřebuji odreagovávat více než kdy jindy! ~
   Mimochodem mi nedávno přišel balíček z webu iHerb.com (objeven díky tomuto článku) a musím říct, že pomády na rty s granátovým jablkem a kakaovými boby + včelím voskem, jsou úžasné a krásně voní! Dokonce se vyrovnají i úžasnému Jelenímu loji, který jsem dotěď používala. Avšak nevýhodou i výhodou v jednom je jejich velkost. Jsou opravdu maličké, což při natírání na rty omezuje možnost mít okolo celé pusy mastný kruh, ale znamená to rychlou spotřebu... *tududum*
   Znovu jsem objednávala korejskou kosmetiku, tentokrát jakožto dárky k vánocům, takže doufám že mi do krabičky znova přibalí nějaké vzotečky *w*
  Jak vy zvládáte podzim? Už jste taky stihli onemocnět jako můj bratr, který byl týden doma? Nebo se pořád ještě držíte s čajem, léky a teplým oblečením?

4 komentáře:

  1. Celá moje hostitelská rodina i já už smrkáme a občas kašlem. Ono to sychravé anglické počasí není nic moc. I když zrovna poslední dva tři dny bylo celkem teplo a hezky.

    Taky teď na nic nemám náladu, ale přemáhám se, abych alespoň každý den přečetla stránku a udělala si slovíčka do korejštiny (bych se měla pokusit si příští rok sehnat nějaký kurz). Už jsem asi tři měsíce ani jeden den nevynechala.

    Můžeš zkusit ten obrázek na natáčení sundat, třeba to pak bude dobré. I když ono nejlepší je dělat to ve více lidech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím, že je to všude stejný :D No kdyby tady pořád mrholilo, tak jsem nemocná celoročně :D
      Já dělám jenom to co vyloženě musím do školy a někdy ani to ne :( Den má moc málo hodin a já potřebuju moc odpočívat :D (Kurzy jsou dobrý, ale dost drahý, především si uvědomíš chyby, který by sis sama uvědomit nedokázala a obřas se dozvíš i o zajímavostech z toho místa :) )
      Díky za radu, zkusím to a uvidím, při nejhorším si přemístím celý "nahrávací studio" :D

      Vymazat
  2. Tak jak tak čtu, nejsem asi jediná s těmito problémy.
    Také mám toho tolik rozečteného, ale náladu na to nemám -_-. Jedná se spíše o knihy z povinné četby k maturitě a musím dohnat 19.století z české literatury, což pro mě je tak strašně nudné a o ničem -_-.. Radši mám prostě tu nynější světovou :/ ..

    Jinak se těším, až se ti podaří udělat nějaké video a publikuješ ho QwQ . . Aspoň se budu moci těšit na nová videa od mých oblíbených blogerů :3

    Já twitter používám spíše jen pro rychlé myšlenky které jakž-takž dokáži přeložit . . hlavní důvod je ten, abych bla v obraze ohledně života mých vzorů xD .. Někdy se cítím jako stalker :D

    Taky jsem v poslední době našla útočiště na tumblru :E .. Nikdy jsem tam moc času netrávila, ale najednou si tam mohu tak nějak odpočinout :3

    Zatím jako jedna z mála ze třídy nemocná nejsem, ačkoliv bych celkem i ráda lehla T,T. Ať na mě kašlou jak chcou, nic .. místo nějaké nemoci mám neustále blbou náladu a nic moc se mi nechce dělat -_- .. spíš ani čas na další 'něco dělání' nemám ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám celkem ráda i strší literaturu, ale momentálně nemám ani zdání co patří do české literatury 19. století :D Ale pokud je tam babička, tak tu ti opravdu nepřeju :D
      Děkuju, sama ještě pořádně nevím jak to dopadne. Ale doufám že nezklamu :3
      Tak to když já už někoho sleduju ta na všech sociálních sítích, kde se vyskytuje :F
      Já kupodivu taky nejsem pořádně nemocná. Ale rýmička a kašílek se dostavili už dávno :D

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ