sobota 18. října 2014

18.10.14 - Včera jsem krvácela z nosu dvě hodiny v kuse

Zhruba tak nějak jsem vypdala O_O (gif z kuragehime)
Dnes se mám v plánu se bavit především o včerejším dni. (17.10.) Zhruba od úterý mi bylo natolik zle, že i mamka usoudila, že poslat mě do školy by nemuselo skončit zrovna nejlépe. Já chtěla jít už ve čtvrtek, vstala jsem nalíčila se, obula si boty a u dveří sebou málem švihla o zem, takže jsem svůj odchod do školy chtě nechtě odložila na pátek. Ne že by mi ve čtvrtek, nebo v pátek bylo nějak lépe než ve středu, nebo v úterý večer, ale nemůžu si přece dovolit zameškat tolik dní... :( V pátek se
mi sice znovu motala hlava a měla jsem pocit že se poblinkám hned co se předkoloním, ale kupodivu jsem přežila a vyšla z domu. Do školy jsem došla za dvakrát delší dobu než normálně s tím, že jsem málem vykašlala plíce a motala se mi hlava jako kdybych běžela maraton. Ve škole mi každý kdo se na mě podíval řekl, proč v takovém stavu vůbec lezu do školy a já měla na krajíčku. (Ale náhodou jsem nevypadala tak špatně, ráno jsem líčením strávila neobvyklých dvacet minut! Ve škole jsem na tom s dýcháním byla líp, ale pocit na poblití přetrvával, když v jsem se kvůli rýmě musela asi deset minut po začátku první hodiny vysmrkat. Tudududm~ Chvíle napětí! Začala mi téct krev z nosu... Nevěděla jsme co dělat, tak mě učitel poslal k umyvalu, tam jsem si nos umyla, přitlačila kapesníkem a šla si sednout. Ale ono se to nezlepšilo, tak jsem byla poslána na záchod. Tam se mnou byla donucena jí i spolužačka. Když se asi po deseti minutách krev nezastavovala a ani nezmenšovalo množstvý vytékající krve, ba naopak spíš zvětšovalo, poslala jsem spolužačku pro učitele s tím, že se to zhoršuje. Nakonec tam se mnou strávili asi zbytek hodiny s tím, že chvilku před zvoněním se to už trošku zlepšilo a z nosu mi krev už jen trošku kapala. Pak si mě
vyzvedla babička ať sebou ještě neplácnu po cestě domů. (Jediné štěstí, že byla ve městě, protože jinak by jim cesta k nám trvala čtvrt hodiny a déle.) Babička mě vysadila doma s tím, že si mě za hodinu, až budou mít nakoupeno a vyřízeny doktory, vyzvednou. Doma jsem přišla, sedla si na postel s rolí toaleťáku a krve pomalu ubývalo, když v tom z ničeho nic se to zase rozjelo! Takže abych to zhrnula, Krvácela jsem úplně asi hodinu a půl a půl hodiny jen tak lehce než se to úplně zastavilo. Vykašlánání krve (nehezká zkušenost) nepočítám. Byla jsem z toho v šoku, prtože mi nikdy dřív krev z nosu netekla. Mému zdravotnímu stavu ta ztráta moc neprospěla a tak jsem se vydala k doktorce. Dozvěděla jsem se že je to virózka (žádnou jinou diagnózu nikdy nikomu co znám neudělila) a že se mám přes víkend, popřípadě pondělí a úterý vyležt a do školy vůbec nespěchat, Bylo mi předepsáno pár léků a moje maličkost se navrátila asi v sedm večer zpátky domů ve stavu mrtvolné bledosti a studenosti. Jaj. Byl to ale velmi super den. Kromě toho, že jsem ani nezískla žádné sešity (zápisky z doby mé nemoci), tak jsem si ani nenapsala test, kvůli kterému jsem do školy šla, Navíc jako bonus půjdu do školy nejdřív v úterý. Takže jupí jupí jé! A příští týden se z těch všech testů hezky zblázním! Jak vidím tento článek tak už končím s vyjadřováním a vracím se zpět do temných vod tumblru.
   Btw:Video jsem chtěla natočit zase v úterý, ale neblo mi moc dobře a mluvila jsem jako šmoula. V současném stavu nic natáčet rozhodně nehodlám, takže si budete muset počkat T_T

4 komentáře:

  1. Chudáku! :O . . Já s krvácením z nosu měla problém, protože jsem měla prý zvětšené, nebo zmenšené žlázy . .Nevím co to, ale pak na to doléhal i můj psychický stav a teploty .. No, takže si toto dokáži představit .. Plus praní všeho oblečení od krve :'D . .
    Yéy, naštěstí je teď vše v pořádku, takže i tobě přeji, aby ses toho co nejdříve zbavila! T,T ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě k tomu doktorka nic neřekla, akorát předepsala léky. Ty mám jíst dva týdny a pokud se mi to nepovede znova tak to bude v pohodě :D Tak to je nepříjemné -.- Já měla naštěstí černý svetr a jinak jsem nic moc nezašpinila, aspoň něco... teda kromě sešitů
      Taky doufám, aspoň už se to trochu zlepšilo :)

      Vymazat
  2. Ta snad ta viróza brzy přejde. Já nikdy z nosu nekrvácela, ale určitě to není nic příjemného. Mě taky doktoři neustále říkají, že je to jen na chlazení, i když já se cítím, že brzo umřu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Postupně se to zlepšuje, takže je to aspoň trochu lepší :3 Příjemné to rozhodně není, ale aspoň to není bolestivé :D Moje doktorka je jejíma virźama proslavená. Stejně jako kamarádčina doktorka dává třeba na všechno hend antibiotika...

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ