úterý 21. října 2014

21.10.14 - Proč jsou lidi tak nesnesitelní?

Božé. Po několika dnech jsem se zase navrátila do školy. A popravdě přestávám chápat jak jsem tam kdybkoliv dřív mohla vydržet. Ti lidi jsou tak strašně nesnesitelní! Dokonce jsme se dostala i do fáze, že je nenávidím jenom za to že vůbec jsou... Já vím že jsme zlá, možná jsme jenom přecitlivělá, protože jsem byla týden defacto sama, ale prostě. Ughhh~ A to radši ani nebudu zmiňovat učitele. To je taky jedna velká katastrofa...
Dnes máme navíc rodičák, na kterém se určitě zase budou řešit strašně důleité věci, jako třeba kdo bude v rodičovské radě, takže ani rodiče nenutím do návštěvy naší školy. Plus dnes jsem si napsala dva testy a zítra píšeme asi čtyři. Nějak jsem si naneštěstí zvykla na nicnedělání, takže učit se toho tolik najednou rozhodně nezvládnu. Musím jenom doufat že to nijak kolosálně nepokazím. Každopádně mi končí relax a i ty hloupý čtyři dny budu muset makat. Pak máme naštěstí volno. O japonštině se už radši ani zmiňovat nebudu, protože moje schopnsti jsou na tom dokonce hůř, než jsem si původně myslela. Doufám že to všechno nějak přežiju...
Tak toto byla má krátká dnešní stížnost na život~
Mimochodem mám v plánu upéct koláč. Tím je myšlen koláč, které dělal koláčník v Řekni kdo tě zabil, ne ty české. Tak mi držte palce ať nakonec nic nezapaálím :D
PS: natáčet asi jen tak nebudu, protože mám super vyrážku na obličeji -_-

6 komentářů:

  1. Mě škola poslední dva roky střední šíleně lezla na nervy. Vůbec jsem to tam nemohla vydržet a moc jsem nedávala pozor. Vlastně jsem ani moc do školy nechodila (proto jsem taky maturovala až v září).

    S koláčem budu držet palce, já dokážu pokazit snad i čaj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že až budu zase ve škole delší dobu (třeba po normálním týdnu) tak si zase zvyknu... no snad, jinak se bojím že to do matur nedám a na vejšce už vůbec ne -.-"
      Mě se povedla připálit rýže :(

      Vymazat
    2. Tak to si na tom stejně líp než já, já umím rýži uvařit akorát v mikrovlnce.

      Vymazat
    3. Tak takové mikrovlnkové umění neovládám :D Ale už se mi ji povedlo jednou uvařit i v hrnci a nespálit, tak se snad zlepšuju :)

      Vymazat
  2. Takto jsme to mělana základce .. naprosto ten pocit znám, ale ono to přejde :)..
    To jsou vždy ty začátky po tom, jak píšeš, nic nedělání :D.. Však si to určitě vše zvládla :3
    Tak držím palce ať se povede :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad přejde brzo... :) Zvládnout se to dá, teď doufám, že se to posune až do úrovně že se to dá přežít úplně v pohodě :D

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ