pátek 3. října 2014

3.10.14 - Říjen je tu a Halloween mu šlape na paty~

Obrázek pro rozzáření! :D Kachničký!
   Jen pro informaci, jsem se ve středu odhodlala k napsání článku. Měla jsem napsaný poměrně delší odstavec, ale pak jsem začala dělat něo jiného a vešekerý smysl toho článku byl v háji. Nikdy nesmím něco rozepsat, nedopsat a začít dělat něco jiného, nikdy.  Proto jsem ho nakonec nezveřejňovala a místo toho, vám ten odstavec přidám na konec tohoto článku! Jupí~
   Zdá se, že je pro mě obvyklým dnem na přidávání článků pátek. Možná je to tím, že je před víkendem, ale ještě pořád si pamatuju co jsem dělala ve škole. Nebo je to tím, že vím, že celý den nemusím dělat nic co by souviselo se školou. A nebo je pátek prostě mým dnem kreativity. Nemůžu vám teď slibovat, že začnu každý pátek přidávat články, protože si jsem téměř stoprocentně jistá, že bych ten slib nezvládla dodržet. Ale chtěla bych tím říct, že pokud ode mě očekáváte článek, tak ho můžete očekávat právě v pátek! A pokud se mi jednou náhodou podaří udělat to video (tento týden jsme na pokusy o natáčení kvůli rodičáku [příští týden] a jeho důsledku v nahánění známek u každého předmětu nějak nedostala) tak ho nejspíše budu taky nahrávat někdy o víkendu, kdy budu možná mívat nějaký volný čas. Dats óll~
Btw: Víte, že v únoru a březnu budou pátky 13? *Je třináctá v seznamu a zjišťovala si kdy bude nejspíš zkoušená*

   ~~      ~~    ~~    ~~      ~~   ~~       ~~   ~~   ~~ ~~    ~~            ~~
 Taky máte rádi podzim? Já můžu říct, že je mým nejoblíbenějším ročním obdobím. Na podzimu mám ráda nejen barevnost přírody (především listů), ale i jeho dešťivou a větrnou povahu. To, jak se chystá zima je všude cítit, přitom se ale léto pořád snaží, pokud víte co tím myslím :D Ehm, každopádně s podzimem je spjatý i svátek převzaný z Ameriky a to Halloween! Sice nechci vyjádřit nijak ohromující nadšení nad jakýmkoliv svátkem z Ameriky, nebo dokonce přímo od USAnů, ale na druhou stranu se zrovna [helouvín] u nás moc nerozmohl, takže proto mi asi tak moc nevadí. Mám ráda převlékání se za... no vlastně cokoliv. Někdo bere [helouvín] jako možnost se trochu odvázat s oblečením, Někdo *já* jede ve velkém a odváže se víc než obvykle. Celkem dlouho jsem se oblékala neobvykle, ale se špatnou náladou zmizela i moje kreativita, dokonce jsem se dnes ani nelíčila a moje pihy byly úplně moc vidět. T_T Nemám ráda pihy, nechápu co na nich všichni mají... *ale tím jsem se ase dostala k jinému tématu buhahaha* Kromě toho, mi podzim připadá jako perfektně se hodící období k Mori kei a teplotou je perfektní pro nošení lolity, Proto bych ráda nosila tyto dva mé nejoblíbenější a nejrealizovatelnější styly častěji... Držte mi palce, ať se mi to podaří ^^
 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Und rozepsaný článek : 1.10.14 - Samý kůl věci :D
Zdravím. Sice jsem neměla zrovna moc času, ale i přes to jsem se odhodlala k napsátní článku. Přece musím využít takové krásné datum, no ne?
obrázek
   První novinkou je, že se mi povedlo sehnat jelly beans! Sice nemám ty skutečné opravdové anglické, ale ani tak nejsou špatné. Narazila jsme na ně u Vietnamců a hned si jedny koupila. Jsou od Hariba a nevím jestli je do česka vůbec kdy dováželi, protože popisek produktu byl jenom v němčině. Jsou o dost větší než ty, které jsem si koupila v UK. Rozdíl v chuti nemůžu poznat, protože jsem je jedla asi před rokem a nemám šajna jak vlastně chutnaly. Balíček mě stál 25Kč a obahuje jenom pár příchutí, přičemž mi zelená a oranžová připadala chuťově úplně stejná. Ale tento článek nemá být jen o fazolkách! :D




Opravdu se začínám nenávidět za rozepisování článků. Zčnu psát když mám nápad a mám vymšleno několik bodů o kterých chci mluvit a pak začnu dělat něco jiného a najednou nemám ani zdání o čem že jsme to chtěla mluvit.

HVE FUN

5 komentářů:

  1. Znám ten pocit :D . . To mé neustálé, že mám několik rozepsaných článků a budu více aktivní k ničmeu nakonec nevede. Zapomenu smysl a nevím jak pokračovat . . Pff, málokdy se mi podaří napsat článek hned na poprvé. No, to se zatím stalo jen jednou .. Nad většinou sedím tak den, ne-li několik dalších dnů :D ..
    Proč se mi zdá, že pátek je právě takový blogovacím dnem? :D ..
    Celkem ti i závidím, že máš vůbec kdy něco nahrávat :D.. Já, kdybych něco chtěla natočit, musela bych čekat na chvíli, kdy rodiče nebudou doma. Oni strašně rádi neklepají a vždy mi hned vtrhnou do pokoje v půlce něčeho -_- .. Ou well! :D
    Halloween! Halloween! Jojo, já patřím k velkým nadšencům tohoto svátku :3 ..
    Jinak by mě taky zajímalo, co všichni na těch pihách vidí. Mě se líbí třeba jen na zeleno okých zrzkách, ale jinak je to takové .. zabraňuje to dokonalému panenkovskému obličeji :'3 .. btw, Já bych osobně nedokázala do školy jít nenamalovaná a bez řas. Jojo, ještě nikdy jsem do školy nešla bez mého klasického líčení :'D ..
    A na úplný závěr 3:D .. DRŽÍM TI PALCE VE VŠEM CO MÁŠ V PLÁNU! :33 (oblékání i natáčení a i se školou :3)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já články píšu buť na poprvé, nebo vůbec. Pak už to prostě nemá cenu :D
      Asi mají všichni volnější den a díky víkendu i dobrou náladu...
      No, ve vedlejším pokoji bratr. Ale ten ze školy občas jezdí později, mamka v pět/šest a taťka okolo sedmé, takže mám celkem free režim :D
      Mě pihy na lidech nevadí, ale rozhodně je neadoruju,a le na mě se mi vážně nelíbí :/
      Děkuju, doufám že budu mít zítra čas a něco natočím a do konce týdne to nějak upravím :) Třba bude video už o víkendu :D A s oblékáním, konečně jsem si dobravila to co se mi vymylo, takže mám oranžovo/červené vlasy, keté už nevypadají tak hrůzně jako hnědo-žluto-šedo-zeleno-modré :D

      Vymazat
  2. Helloween ani Valentýna ani další podobné svátky neslavím. Já nemám ráda ani Vánoce (i když ty bych možná mohla začít mít ráda). Chtěla bych začít slavit korejské svátky. Budu ale moct jenom ty, které jsou v našem kalendáři, s lunárním kalendářem se moc nekamarádím.

    Statisticky je nejdeštivější období v roce léto a to zejména červenec. Ale nevadí. Já mám podzim taky celkem ráda. Nejraději mám jero, ale i ostatní období mají něco do sebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já osobně nemám ráda Valentýn, protože je strašně komerční a když už i my máme svátek podobný (1. máj) tak proč třeba neslavit ho? :D Tak to budeš mít dost složité. Já kdysi chtěla slavit čínský nový rok a o den jsem se sekla :D Bylo to docela vtipné :D
      Ale v červenci jsou takové ty "teplé" a rychlé slejváky, nebo dlouhé, kdy se déšť míchá s kroupami, podzimní deště jsou *podle mě/ takové jiné :D Ale to je jen osobní pohled na věc :D

      Vymazat
    2. Proto nechci slavit ty podle lunárního kalendáře. Bych se někde sekla a už by to nemělo ten význam.

      V Anglii je podzim rozhodně deštivý. Už snad týden v kuse jenom prší. Je to strašně depresivní a je hrozná zima.

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ