pondělí 13. října 2014

5. Anna Elliotová - Jane Austenová

Znovu mi jde internet i dál než půl metru nad routrem! Provolávejte mi slávu!~

Nedávno jsem dočetla tuto velmi zajímavou knížku, a když jsem si dnes procházela moje články, tak posledních několik článků bylo pouze v podobě "deníčků", takže jsem se rozhodla pro změnu.Teď vám tuto knížku trošku přiblížím.
K přečetní jsem se (dalo by se říct) rozhodla po shlédnutí filmu Pýcha a předsudek od též autorky. Protože moje kamarádka má doma sadu knížek od Jane, tak jsem si chtěla přečíst to, co jsem už viděla zfilmované, ale zrovna tuto knihu, jako jedinou nemněla. Místo ní mi doporučila jinou a rozhodně ne horší. Anna Elliotová je knížka o vzdělané, sečtělé a inteligentní Anně z rodu Elliotů. Slečna si kvůli rozdílu v jejich postavení nemohla vzít svou první lásku. Z jejího milovaného se ale za několik let stal nejvýznamnější lodní kapitán se slušným jměnim. Kniha je plná líčení, které rozhodně neodradí od čtení jak se to u některých knih může stát. Popisy krásně doplňují děj a kniha mě nadchnula jak po obsahové, tak i po jazykové stránce. Pokud máte rádi Anglii a především starou Anglii, její  společnost, třídnost, jazyk, pravila a mravy, tak si tuto, nebo další knihy od Jane Austenové rozhodně nenechte ujít. Dočkáte se zde dokonce i romantických částí. Mě osobně kniha nadchla a zalíbila se mi, takže teď už nechám na vás ať si na ni uděláte vlasní názor :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ