středa 8. října 2014

8.10.14 - Mé první veřejné video~



Tak se mi v úterý konečně povedlo natočit video, i kdaž nebylo kvalitou o moc lepší než předchozí pokusy, nakonec jsem se rozhodla pro možnost ho veřejně sdílet. Natáčela jsem ho jaho druhý úterní pokus, takže jsem stihla zapomenut o čem všem jsm chtěla mluvit. Nejhorší bylo, že jsem si nebyla nikdy jistá, jeslti jsem něco říkala v předchozí nebo už v této verzi! Bohahahaha. Taky jsem se dost často přeříkávala a video je poměrně krátké. Navíc plácám páté přes deváté a moje pokusy o vistřižení i krátkých záběrů skončily opravdu kouzelně. A to jest vše, co vám řeknu k tomuto videu. Zbytek musíte posoudit sami. Ale rozhodně nehodlám s videi končit a příště se budu snažit víc! :3

5 komentářů:

  1. Už teď začínám litovat toho, co jsem udělala... tududum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si to příště nějak nacvič nebo si někam vedle kamery strč předepsané body, to bude vypadat líp. A možná by to chtělo trochu zpomalit. Na začátku si mluvila strašně rychle.

      Teď tu radím a to jsem ještě nikdy nic nenatočila :-D. Jsem zvědavá na moje vlastní první video (jestli někdy bude).

      Vymazat
    2. Já to nacvičené měla a to docela dost dobře, ale když už jsme to stejné říkala po několikáté a především po druhé v průběhu jednoho dne, přestávala jsme si být jistá, jestli jsme něoc nepřeskočila nebo naopak už jendou neřekla :D Ale myslím si, že příště si radši udělám seznam :D Ono, já jsem zvyklá mluvit o dost rychleji, takže mi dost dělalo problém mluvit aspoň tak pomalu, jak jsem mluvila ke konci :D
      Ráda přijmu jakoukoliv oprávněnou kritiku, aspoň vím v čem se zlepšit :) Tak třeba se k tomu jednou dostaneš a pak už se to poddá :D

      Vymazat
  2. Nelituj! T,T . . Je to super :3 Rozhodně se těším na další videa, jsi hodně sympatická :3 :) .. A jsem ráda, že mám tu čest být jako první kdo dá odběr 3:D ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo, díky :3 Moc si toho vážím :) Doufám, že se mi někdy podaří další natočit, ale se mnou to bude zase na dlouho :D Ooo, gratuluju, i když si nejsem jistá, jestli je to výhra :D

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ