úterý 18. listopadu 2014

18.11.14 - Kdo nemá rád socializaci ať zatleská *clap, clap*

Zdravím vás drazí zombí králíčci! *ano, je to tu zase*
*moje depko písnička, která jela pořád dokola*

   Dlouho jsem nic nepřidala, ale to neznamená, že jsem se nesnažila! Sice jsem zase měla dva dny depku, ale už jsem zase happy jak dva grepy! :D A z toho o čem jsem se pokoušela psát.. kupříkladu moje cosplay plány na rok 2015, protože letos už nic nestihnu (nejpíš) a tak jsem si říkala, že by to neblo nejhorší, ale ten seznam není úplně konečný, takže asi ještě chvíli před jeho zveřejněním počkám.
   Dále jsem se pokoušela psát o LoL(ku). Jsem to ale poetický člověk! Pokusila jsem se o strašně emoční citát ze kterého si momentálně dělám nehoráznou srandu *nikdy to nebylo myšleno vážně - jenom upozorňuji*: "Láska je jako čekání na Jungle, víš že musí přijít, abys mohl začít hru, ale nezdá se, že by se chtěl připjit. lol :D Neeee, já fakt nevím co a to říct, hodinu čekat ve třech a pořád nic? To jako fakt?? Pfff Myslím si, že už vím proč jsem s lolkem seknula. Nejen proto, že jsem nevydržela a bouchla jak papiňák pokaždé když na mě začal být někdo nepříjemný, ale taky proto, že ještě nejsem třicítka, neznám moc lidí, kteří by se mnou hráli a hlavně mě nebaví čekání na ostatní hráče! Ughhhh~" Tohle je vše co jsem byla schopná stvořit pod název článku: 6.11.14 - Zase hraju LoLko.
Když si tak všímám, tak ten článek je vážně hodně starý, prižnávám se, zas tak aktivní nejsem.
   Dále bych se ráda zaměřila na moje videa. Moc děkuju všem, kteří se na něj podívali! A dokonce jsem k němu měla clkem tři komentáře (1 na YT a 2 zde). Jsem moc ráda, že kromě zobrazení videí dokonce dáváte pozor co že tam dělám, takže mi pak můžete poradit co dělat jinak, co vylepšit, co trošku upravit. Opravdu moc děkuju. Akorát teď ta nemilá část, bez stativu to nejde. Nemám dost knížek a bratrův reprák už není, takže nemám foťák čím podložit :/ Což znamená, že žádná videa minmálně do Vánoc nepřibudou. Je mi to vážně líto, ale momentálně jsem nenašla jiné řešení. Teda možná sem ještě přidám anketu. Mohla bych totiž natočit "chodící" videa. Kupříkladu roomtour (kterou velmi ráda vynechám), nebo menší "procházku" po okolí mého bydličtě. Prostě něco, kde nemusí foťák pevně stát. Ale to se ještě uvidí. Chtěla jsem natočit video s unboxingem bot z Bodyline, ale nijak moc dobře nevypadá, prostě se nepovedlo, proto ho přidávat nebudu,
   Doufám , že jsem vás touto spoustou slov neodrovnala a něco málo si s článku pamatujete. Nevím kdy budu psát další článek, uvidím až půjde Můza okolo. Zatím svou veškerou kreativitu budu muset vkládat do papírů, které by mi měly pomoct při talentovkách na architekturu. Popravdě se toho stračšně bojím, protože jsem v ZUŠce s výtvarkou končila asi ve dvanácti a od té doby jsem ve výtvarce nic extra nevytvořila...
   Pokud se zajímáte o Koreu/Japonsko, s čímž tak nějak počítám, tak jsem narazila na zajímavý youtube kanál: Eat Your Kimchi
A to už je opravdu vše! Doufám že článek neobsahuje nadměrné množství překliků, chyb a snad žádnou hrubku a s tímto na závěr ho posílám do světa!

2 komentáře:

  1. Tak aspoň, že ten foťák máš :D.. Já bych strašně ráda chtěla natáčet,ale jaksi stativ máme .. foťáky sice taky nějaké, ale problém je ten, že rodiče jsou příliš zvědavéa svůj internetový život si chci nechat pro sebe a neposlouchat blbé kecy, jak je to trapné xD.. Takže asi tak :D..
    Ale jako, nějaké to chodící video by simohla udělat (y) :3
    Držím palce s talentovkama :))

    OdpovědětVymazat
  2. O Koreji na youtube sleduji Kwow. První a druhá řada byli věnované výuce korejštiny a je to Korejka, tak bych jí to všechno věřila (a pak taky Soon Siki, ale hair tutoriály se asi nepočítají, i když jsou korejský).

    OdpovědětVymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ