pondělí 3. listopadu 2014

3.11.14 - Jak veverka na kofeinu


   Učinila jsem rozhodnutí, nebudu se pořád omlouvat za neaktivitu. Nejenže stále a dokonce i pravidelně navštěvuji onen úžasný ústav nazývaný školou, ale taky ráda občas vydechnu a nic nedělám, popřípadě jenom papám. Krom toho si velmi ráda pravidelně vymývám mozek filmy či seriály (s pochybnými příběhy) a už ne tolik ráda depkařím nad smyslem života, láskou a tím že nikoho nezajímá mje existence. Navíc nám minulou neděli umřela prababička a já pátek prožila v pochmurné a brečící atmosféře na pohřbu a nějak jsem potřebovala chvilku na uklidnění. Dále z důvodu Akiconu a existence všech lidí co mají přátele jsem se dostala z deprese kvůli smrti ladným skokem přímo do deprese kterou způsobila moje neschopnst si vytvářet bližší přátelské vztahy. Jo a taky jsem strašně stará T_T

DAT IS MEH, OH YEAH
   Dnes jsem zase zaspala. Horší vstávání si ale nikdo z vás nedokáže představiti, protože jsem se o půl osmé vzbudila s potem na čele a vzpomínkou na noční můru o naší učitelce francouzštiny, kterou jak jste si nejspíše mohli povšimnouti mám tolik ráda.... Ve škole jsem si měla asi po měsíci dopsat test s chemie, ale protože jsem v pátek ve škole jaksi chyběla, neměla jsem možnost si zjistit jaké máme změny a před chemií se dozvěděla že máme někoho jiného... Tududum~ Takže všechny testy se mi neustáůe posunují někam daleko předaleko. Je celkem smutné, že nemám o čem jiném psát a pořád dokola omílám jenom školu. Jsem holt nudná, nebo píš nezajímavá, to jest ten správný výraz.
   Tumblr life. Posledních pár dní jsem na tumblru téměř od rána do večera. I když je faktem že mi už v odpoledních hodinách dochází reblogovací materiál, pořád se nějak držím. Ale tumblr prostě opustit nemůžu, mám pocit, jao by to bylo místo kde se lidé jako já *čti ti divní týpci co jsou fest divní,a le občas vážně vtipní* stahují. A i kdybych neměla co dál přeposílat tři hodiny, budu pořád znovunačítat stránku a zjišťovat kdo po mě co reblogoval popřípadě kdo je můj "stalker" numero uno!
   Dnes jsem vytáhla foťák a začala natáčet video o Wreck This Journal, ale nelíbilo se mi, takže možná někdy ve vzdálenější budoucnosti. Mám vážně kvalitní foťák, ale když si dělám stojan z hromady knih a pokouším se zaostřit stylem, třeba si to bude myslet, že jsem ten plyšák, tak nemůžu očekávat žádnou závratnou kvalotu, já vím. Ale k vánocům si přeju stativ a třeba to s ním bude lepší, Osvětlení už taky není nejvhodnější, protože je brzo tma a já se domů vracím když už je přítmí, ale to ještě vydrží...
   No, řekněme že doufám že jsme vás neunudila k smrti a třeba se sem někdy vrátíte~
MáM fás mocinqui ráda XDDD
Ne teď vážně, jsem ráda že jste mi věnovali zase jednou čas a pokud někdy budu mít dost fans tak vás pojmenuju ˇ^ˇ *myslí si o sobě příliš a ví to*
BTW: ve čtvrtek jedu do Brna na Gaudeámus, potkám tam někoho? :D

6 komentářů:

  1. Tak to je mi líto, že vše to takhle na tebe . .dalo by se říci, spadlo .. Doufám, že brzy bude líp a ty nebudeš mít takovéto pocity :3
    Bližší přátelské vztahy? Tak to na tom jsme nějak podobně :').. Já už to ani nijak neřeším a soustředím se na jiné věci *jak sobecké*..

    Tak to odkládání ti opravdu nezávidím. Kvůli tomu se snažím chodit do školy, ačkoliv bych v poslední době zůstala jen v zatažené místnosti a pod peřinou T,T :D..

    Pff, každý omlívá dokola něco jiného :D.. Já taky nemám psát o něčem jiném jak o cestách trolejbusem .. Prostě nic jiného se v mém životě neděje.. Nebo je toho tolik, až se mi o tom nechce psát :/ .. Kdo ví :D..

    Na tumblru jsem byla jednu dobu taky závislá, ale v poslední době jsem nějak moc vybíravá v tom, co bych měla reblognout a tak tam už skoro nechodím :/.. No dobře, teď to už načítám a hledám co bych mohla zařadit na mou stránku, aby se neřeklo, že tam nechodím :'D..

    Hmm, žebychom dali sraz když jsem z Brna x'D .. Trolololo ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co už, no -.-" Já mám občas období kdy je mi jedno, že nemám žádné přátele, ale občas si zase říkám že bych se chtěla normálně bavit i s lidma mimo třídu~
      Kupříkladu ve fyzice mi ještě učitelka neřekla kdy to budu psát, respektive řekla mi, že mi to neřekne, takže se každou hodinu můžu stesovat :D Jupííí~
      Je to těžký vymýšlet něco originálního *přikyvuje, přikyvuje*
      Já právě poslední dobou sleduju víc a víc stránek, takže i kdž sdílím jeden příspěvek z deseti, pořád jich je dost :D
      Klidně, akorát jedu na deset a zpátky už ve tři, takže myslím že nám to časově nevyjde :( Ale třeba pokud pojedeš na AF, tak se můžeme potkat v ten víkend :D

      Vymazat
    2. Já se bavím většinou s lidma mimo třídu :/ .. No dobře, všichni kamarádi bydlí daleko, takže naší zachranou je fb a skype :'3.
      Tohle na učitelích nesnáším -_- .. Kdžy mi tohle řekla, já se asi dva měsíce stresovala, a když jsem myslela že na to zapoměla, dala mi ji ..
      Já sleduju snad většinu, co je spolu nějak propejených a sdílí své příspěvky navzájem x'D..
      ¨To je škoda T,T .. Nom, na AF mám zatím pouze v plánu jít, ale nevím :D.. stále se rozmýšlím :'))

      Vymazat
    3. Já se mimo třídu bavím asi se třemi lidmi a ve třídě asi se čtyřmi a málokoho bych mohla označit za kamaráda aniž by si daná osoba ťukala na čelo :D
      Ona bývala celkem hodná, ale loni co jsme se s ní jako třída pohádali nám začala dělat naschvály :(
      Tak uvidíme, pokud budu mít někdy v plánu jet do Brna a budu mít volnější "program" tak ti napíšu a třeba se nějak domluvíme ;)

      Vymazat
  2. Já si o sobě taky myslím, že jsem naprosto nezajímavá, obyčejná a nudná osoba a tak mě vždy opravdu překvapí, když se někde objeví někdo, kdo si myslí, že jsem opravdu zajímavá. Oni tam určitě někde ty zajímavé věci jsou, jen si jich všimnout.

    Sem tam jsem schopná na tumblr taky pobít hodiny. Ale většinou ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna ty mi připadáš opravdu hodně zajímavá! :) Ono je nejspíš jednodušší vidět to na ostatních než na sobě...
      Já tam nejdřív skoro vůbec nebyla, ale teď sleduju lidi, kteří mi ohledně příspěvků zcela vyhovují, takže jsem ráda že si občas přečtu něco zajímavého nebo se podívám na hezké obrázky :D

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ