pátek 7. listopadu 2014

7.11.14 - Druhé video~

Wreck This Journal - INFO
Zdravíčko. Asi v úterý se mi konečně povedlo natočit druhé video. Konečně něco s čím jsme byla relativně spokojená, jupí. Hned ten den jsme ho chtěla začít stříhat, což ale nešlo, protože program který jsem použila na předchozí už bych si musela koupit. Místo toho jsem si stáhla ještě složitější program, který mi ten původní měl nahradit. Kromě toho, že je nehorázně složitý, taky pracuje na jiném principu, než můj předchozí, takže jsem se podle pár návodů musela nejdřív naučit co udělám jak. To se mi nakonec povedlo a v úterý v devět jsem video měla upravené (téměř). Ve středu jsem ho už měla úplně, ale nedařilo se mi ho uložit tak, aby se dalo přehrávat v jiném programu, než je ten výrobní, to se mi naštěstí nakonec povedlo vymyslet. Zkoušela jsem to převést do avi, což zabralo asi dvě hodiny, ale ve videu mi stejně nakonec nešel obraz, pak jsem zkoušela další formát povolené pro ukládání na youtube. Nakonec jsem se musela podívat na další návod a podařilo se mi to přetransformovat až ve čtvrtek. Trvalo to pro jisotu čtyři hodiny, ale je to a jde to!

Přístě se pokusím zlepšit: rychlost mluvení; omezit blbosti, které občas říkám; zlepšit střih; zkrátit video;nejspíš i ztišit hudbu, která měla hrát potichu v pozadí a přitom je jednu chvíli nahlas a jednu chvíli v potichu; vymyslet, co si za sebe vystavím, protože Teayang z tohohle úhlo vypadá nehorázně zdeformovaně, přitom když se na něj dívám přímo, tak ho považuju za jedno z nejlepších "děl"; najít čas kdy budu mít lepší sluníčkové osvětlení...
Otázka na závěr!
Co dalšího je potřeba zlepšit? Potřebuju objektivní kritiku, hodně objektivní kritiky, ať se nezesměšňuju nadarmo :D 

4 komentáře:

  1. Jestli chceš něco zkritizovat, tak někdy opakuješ slova nebo celé věty během několika vteřin a to trošku tahá za uši. A s tím obrázkem...radši si spíš příště schovej oblečení do skříně, to ruší daleko víc :-)

    Jinak o tomhle "deníku" slyším poprvé. Další videa můžeš udělat o něčem, co tě zajímá a přijde ti zajímavé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za upozornění ;) S opakováním slov to bude na dlouhou trať protože, i když mluvím normálně tak to dělám. Ale celých vět jsem si ani nevšimla (kromě té hned na začátku, kde jsme se přeřekla a proto ji zopakovala celou) :D No s tím oblečením je to těžší, protož to je jediné místo kde ho můžu mít pověšené a ne složené. A popravdě volány se dost špatně žehlí/znovu narovnávají, ale je fakt, že některé oblečení oddělat můžu, takže tam zůstanou trčtet třeba jenom dvě sukně..
      Ona mě zajímá spousta věcí a taky o nich spoustu vím, ale nikdy mi nepřipadá, že bych o nich zase věděla tolik, jako někdo kdo už video udělal, proto o takových věcech radši píšu :D

      Vymazat
  2. Well, já nemám co kritizovat, jelikož se mi to zdá v pohodě :/ .. Pokuď děláš nějaké chyby, tak je dělám asi taky a tudiž mi to přijde normální :D
    Každopádně by si mohla videa natáčet častěji :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juu děkuju *w*
      S tím bude menší problém, momentálně to moc nejde, ale po novém roce se pokusím natáčet co nejčastěji :)

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ