čtvrtek 18. prosince 2014

18.12.14 - Konečně mám možnost nic nedělat~

   Zdravím vás všechny, kteří jste se rozhodli strávit čas čtením téhle mé slátaniny! Snad z toho neco budete mít a neskončíte jako zombie. *Pořád si není jistá jestli může čtenáře oslovovat zombíci, tak to zkouší ještě jinak*
Velmi zajímavý článek očekávejte pod perexem~


  Tak se mi zázračným způsobem podařil přežít další týden. Už jenom jeden den a ten se, světe div se, neučíme! Tenhle týden byl náročnější, než jsem odhadovala. Nejen že byl fyzicky vačerpávající, hned v pondělí jsem byla učitelkou v tělocviku donucena udělat aspoň hvězdu nebo stojku a pak nějaký super triky na hrazdě *určitě se mi mstí za měsíc necvičení s omluvenkou od doktora*, ale i psychicky, protože učitelé se pomátli a na každá den nám připravili alespoň jeden test. Menší shrnutí všech testů: pondělí-BI (dýchací soustava), seminářM /komplexní čísla), v úterý- Z (regiony Itálie a Španělska na mapě), FY (zkoušela mě => 4 protože jsem byla shcopná jenom vypočítat příklad a na teorii jsme byla úplně dutá *kdo by čekal, že ho bude zkušet dvakrát za jedno čtvrtletí?* ale stejně by mi nevyšla jednička, takže teď alespoň nemusím stresovat a mám za 2), středa - seminářAJ(kapitola housing- kdo z vás ví jak se řekne anglicky ústřední topení? věžový dům nebo obývací ložnice? pfff), čtvrtek-odevzdání eseje do angličtiny (místo 120-180ti slov jsem skončila s 220), M (polohové vlastnosti přímek), SV (esej o ideálním státu báj Platón) a to už je naštěstí vše. Myslím, že chápete proč už dnes padám vyčerpáním.
   Zítra máme ale garantované čtři hodiny, protože čtvrtou se jdeme povinně podívat na školní sbor,
Znáte danisnotonfire?
takže už se to celkem dá. Navíc se na nic nemusím chytat protože naše češtinářka jde na mateřskou, takže budeme první hodinu nejspíš čajo/kávovat a druhou máme zeměpis, takže snad nebueme dělat nic náročného. Mám v plánu si s sebou vzít knížku, kteoru momentálně čtu a to je Na cestě od Kerouaca. Je možné že jste ji četli nebo jste o ní alespoň slyšeli, protože je to možná četba k maturitě a v dějinách literatury je v beat generation docela významná i s jejím autorem.
   Jsem opravdu ráda, že už nemusím vůbec nic dělat. Teda skoro, kromě domácích prací. Jenže na druhou stranu zjišťuju, že nejspíš nebudu nejtupějším člověkem na planetě, ale v mém okolí se vyskytují lidi, kteří jsou lepší a lepší a vyhrávají soutěže a jsou v hodinách vnímavější a jsou schopní daleo větších věcí než kterých bude kdy schopná moje maličkost. A to je dalším důvodem k tomu, že se z (ano připadám si docela blbě že pokaždé když se píšu jsme v depresi, ale...) týdenní deprese vlízávám opravdu pomaloučku. Vím že by Vánoce měly být úžasné, sváteční, rodinné, klidné, odpočinkové, ale nevím. (Jenom jako příklad, "známé" budou vydávat knížku, "známý" vyhrál v jazykové soutěži zájezd do Japonska, "známý" vyhrává matematické soutěže jednu za dtuhou, "známý" je super talent na fyziku a chemii, "známá" si dává angličtinu jako rodilá mluvčí, "známé" zapltí půlroční pobyt v Japonsku, "známá" je schopná si udržet perfektní známky a ještě perfektní sociální život. A ano pokažd mluvím o někom jiném.) Vím, že bych si neměla stěžovat a něco s tím dělat, jenže já na nic talen nemám a nic neumím a nakonec budu nejspíš ráda pokud se mi poadří dostat se na odvolání na nějakou průměrnou vysokou. Pfff ničím sama sebe. Vím to. Ale změnit se nezvládnu.
   Mimochodem, nepřijde vám ta písnička nahoře tak nějak pozitivní a strašně vlezlá? Mimochodem je z filmu Kick Ass (teď nevím jestli 1 nebo 2). Každopádně pokud jste ani jeden film neviděli, máte čas a nevadí vám násilí, tak se určitě podívejte! Za mě musím říct že ty filmy jsou vážně zajímavé :)
   Zase jsem se strašně rozepsala. Tak už to rychle ukončím, jenom poslední otázka. Chtěli byste sem přidat jeden článek, který by obsahoval čtení (z YouTube) nejhorší fanfikce? Musím říct že ten týpek to čte vážně dobře, takže se vám nakonec nad tou fanfikcí ani nechce brečet, ale smát, Akorát je jen v angličtině. A to jest vše. Mějte se fanfárově a přežijte zimu ve zdraví! :3

UND SOMETHING POSITIVE FOR THE END!

2 komentáře:

  1. Mě taky přijde, že všichni kolem mě mají víc všeho (štěstí, talentu, chytrosti, peněz,...). Kamarád studuje/studoval v Holandsku, jiný kamarád je děsně chytrý, že dokázal studovat dvě vysoké školy naráz, je z něj teď architekt a neustále pořádá nějaké akce. Jiný známý zase je často v Americe a umí opravdu dobře japonsky. Mámina kamarádka se provdala za bohatýho Fina. A mohla bych pokračovat.
    Jo a pak jsem tu já, která sotva zvládla střední školu, takže na vysokou se ani neodvažuje podat přihlášku (a stejně, kdo by to všechno platil, že?). Nikdy jsem žádné soutěže ani nezúčastnila, natož nějakou vyhrála, jazyky mi nejdou, neumím vlastně nic a s prací jsem pomohla tak z bláta do louže (z dělníka na "služku"). Deprese na mě taky často chodí a taky otázka, co s tím mým životem, aby za něco stál?

    OdpovědětVymazat
  2. Mě to hlavně strašně zamrzí, protože všichni dělají něco úžasného a já se na nic nezmůžu...
    Tu otázku si pokládám hodně často. Opravdu bych chtěla být tím veselým člověkem, kterému nic nevadí, nic ho nenaštve a proplouvá si životem s úsměvem na tváři...

    OdpovědětVymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ