úterý 30. prosince 2014

30.12.14 - Hádejte, kdo má nejblbější nápady a mimochodem ještě pořád žije...

   Když už mi na web začalo chodit víc lidí i z Ruska nebo Ameriky, než z Česka, řekla jsem si, že je asi něco špatně, protože přece píšu česky, nebo ne?  Proto jsem se rozhodla, že budu zase přiměřeně aktivní a sepíšu vám záznam několika posledních dnů.
   No, tak čím začít. *projíždí seznam vydaných článků* Tak třeba tím co se od posledně změnilo, nebo událo. *20ti minutivá pauza* Takže od posledně jsem happy jak dva grepy (ne, opravdu nevím kam na tochodím) sice nemůžu nic nedělat, ale ani tak se zrovna dvakrát nepředřu. Na Vánoce jsem byla celkem zdravá, rozvezla a rozdala dárky. Na Štědrý den jsem snědla kapra rozbalila dárekčky pod stromečkem, viděla novou (divnou) pohádnu na jedničce a šla na půlnoční. Nehodlám vám tady dělat fotospam dárků, které jsme dostala, ale kdyby to někoho zajímalo, tak stativ je doma! Až se vyzdravím tak opravdu začnu natáčet! Yay! A dále jsem dostala spoustu knížek o které jsme si řekla. *viz da obrázek* A můj nejoblíbenější. Od bratra jsme dostala termohrnek, sice se sovičkama, který nejsou tak úžasný, ale i tak je super cute a už se těším až se s ním budu po škole procházet a děsit chudáky v mlaších ročnících. Hue hue hue.~ No, celá rodina jsme se mezi svátky sešli nejprve u jedné babičky (celá z její strany), kde jsme se vydali na prcházku. A já si s sebou vzala foťák, takže mám miliony fotešek... které se nedají použít. A z druhé strany se všichni sešli u nás doma.

I přes to všechno pozitivní pro mě Vánoce byly letos velmi stresující a depresivní. Protože mamka jela dva dny před Štědrým dnem k dokrotům, kteří jí předepsali léky, ale nic se nestalo. Den před štědrým dnem už byla na pohotovosti, tam jí píchnuli injekci a tak byla ten den i 24. doma. Ale 24. už to bylo zase strašné takže 25. skončila v nemocnici a nechali si ji tam na operaci až do druhého dne. A já se samozřejmě strašně bála, že se to pokazí ještě víc. Musím říct že celý rok 2014 je pro mě jednou velkou katastrofou a to ještě ani neskončil.
   Dále pořád ještě čtu Na cestě, ale už se koečně blížím konci! Nevím proč, ale tak časově náročnou
knížku jsem vážně nikdy dřív nečetla. Ani více stránkové knížky mi netrvaly tolik dní a nezabraly tolik času. Každopádně ji mám  v plánu do nového roku knečně dočíst, ať se můžu vrhnout na ostatní půjčené z knihovny, od babičky a i ty nové. Kromě toho mám do konce prázdnin v plánu dosledovat zbytek první řady Supernatural a začít se učit na testy. Nevím proč, ale nemůžu se pořádně uvolnit a pořád mě děsí škola! :(
   Včera jsem byla ve městě. Večer jsem měla jít
na Hobita a protože jsme dostala kupon na suši, tak jsem se rozhola, že to vezmu všechno najednou. Suši bylo moc dobré a polévka jakbysmet. Akorát jsme byla už docela dost nachlazená a před studeným suši, bych dala přednost něčemu, co zahřeje. Když už jsem byla ve městě, tak jsem si řekla, že se poohlédnu po levném oblečení. Nic se mi nelíbilo a slevy nebyly tak extrémní jak všude psali. I přes to jsme si z nouze koupila svetr (ve slevě) a mikinu, která ve slvě nebyla stála mě bez koruny 400,- :/ Normálně bych si to nekoupila, ale byla jsme tak naštvaná na sebe a na svět a tak jsem si jinakonec koupila z trucu.Později jsem v té zimě jela tramvají na Hobita. V supermarkteu jsme si koupila zásobu horké čokoldy, ať si mám co do termohrnku vařit, když nebudu mít chuť na kávu a šla do kina. Dotsala jsme slevovou a klubovou kartičku. Myslím si, že se k filmu radši nebudu vyjadřovat, ale tak alespoň něco málo k tomu: bylo to...divný.
A to je asi vše, protože u laptopu trávím už moc času a málo uklízím, tak se loučím~ Ádié. Užívejte práznin, dovolené, svátků, posledních dnů roku 2014 a všeho ostatního. A s tímto se s vámi Sentimental-rabbit pro letošek loučí! ^^

2 komentáře:

  1. Na mě vánoční dárky čekají doma, tak ještě ani nevím, co jsem dostala. A dárky zatím ještě nakupuji. Tady byly slevy jak kde, ale výběr teda nic moc.

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že budeš mít z obdržených dárků radost a ostatním vybereš dárky odbře :3
    Podle příspěvků pár lidí mi připadalo, jako by se obchody zbláznili a pomalu rozdávali věci zadarmo. Skutečnost, ale byla jiná...

    OdpovědětVymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ