pondělí 8. prosince 2014

8.12.14 - Nevím o čem psát, nevím jak psát a ani proč

som fotil
   Celej svět mě štve a nejradši bych poslala do háje každého, kdo mě bude chtít obtěžovat, nebo se na mě pokusí usmát. Nevím co to do mě vjelo, jeslti je to tou tmou, nachlazením, whatever... Kdo ví? Já ne a přemýšlet nad tím asi ani nebudu. Nevím proč, ale vše mi přejde tak strašně stresující a je toho tolik, že jsem nakonec úplně nechopná čehokoliv. Je to těžký, no... ale žít se musí. Totiž nemusí, že, ale mě se naštěstí ještě pořád tak nějak chce.
   Dnes jsem se třídou byli v Brně na výstavě lidských těl. O té výstavě jste už určitě alespoň jednou slyšeli, nebo někde viděli plakát. Pokud ne, tak vám můžu poblahopřát, protože jste ještě víc mimo než já, přitom jsem si sama myslela, že to už víc nejde... Místo abychom se každý do Brna dopravili zvlášť, nebo jeli ve skupině vlakem, tak naše třídní domluvila super autobus. Když jsme ho pak hledali na parkovišti, tak vypadal jak z jiného světa, nebo minimálně z minulého století a po rally dakar. Z výstavy samotné jsem byla týden dopředu
vyklepaná, jak tam všichni omdlívají a kdosi cosi a především že je to strašně nechutný. Ještě u vstupu jsem se chtěla obrátit a utéct, ale neudělala jsem to. Výklad byl opravdu zajímavý, živou/mrtvou kostru, lebku dítětea lebku dospělce máme i ve škole. Naštěstí se na výstavě na nic nesmělo chytat, ne jako při zkoušení na části lebky. Výstava byla, nevím jak to popast, nic moc
chci, totiž POTŘEBUJU umět vrstvit
extra? Nevím čeho jsem se tolik bála. V Hannibalovi jsem občas viděla i víc. Musím říct, že ty odlitky (plic etc.) pomocí nějakch barevných polymerů byl fakt "kůl", protože vypadaly jako stromy. Dokonce jsem občas odpovídala (přesněji hned poprvé když se ptala na zdvihač hlavy a mě napadl jenom latinský ekvivalent a to sternocleidomastoideus). Jinak nemůžu říct, že by to vyloženě nebylo zajímavé, ale na medinu se nechystám a na architektuře mi bude na nic vyjmenovat většinu kostí a svalů latinsky, popřípadě vědět jak vypadá plod ve věku několika měsíců.
   Jinak, zítra jsem měla jít na anglickou soutěž, které se nakonec přesunuje až do půlky ledna. Zítra budeme místo toho dostávat bližsší informace. Naše angličtinářka nás o tom sice celkem slušně informovala, jenže já si v té hodině zrovna dopisovala test na slovíčka. Tak snad to bude přínosné, když už budu muset být ve škole o hodinu déle.
  Pfff to jsem se po delší době zase rozjela na jedno téma. Omlouvám se za svou neaktivitu, ale prostě na to nemám náladu nebo čas. Mimochodem, jak se vám líbil Mikuláš? Už si taky kazíte zuby na hromadě sladkostí? :F Zrovna pátého jsem byla na plese. Musím se pochválit, že se mi povedly vlasy a poměrně dost i makeup, ale nestihla jsem se vyfotit, protože jsme s kamarádkou byly domluvené na určitý čas. Ona se vyfotit stihla a já místo toho venku čekala a mrzla. Naštve, co? *Mě kupodivu hodně, na to že je to opravud drobnost...* Tak už končím, mějte se hezky zombící, snad se vám podaří přežít do dalšího článku :D

3 komentáře:

  1. Dat iz rly interristing článek~ Huuu so much čtený :D
    BTW chcete postnout čtení nejhorší fanfikce evá (v angličtině) v samostaném článku nebo prostě hodit někam odkaz?
    Nebo mám pro tuto otázku udělat zvláštní anketu? :D
    *soráč lidi, ale jsem prostě příliš společensky unavená*

    OdpovědětVymazat
  2. Na tu výstavu se taky chystám, ale stále není čas kdy (-_-) .. Už na n byla i kamarádka a líbila se jí a jelikož obě dvě jsme tak trochu více (hodně extrémně dost) morbidní osůbky, tak předpokládám, že z toho budu taky nadšená x'D .. Nom, uvidí se, zda-li se tam vůbec dostanu :D
    Letos jsme se sestrou rodičům řekli, že žádné sladkosti (jelikož já sladkosti nejím a sestra už má toho tak po krk xD), takže naštěstí mé zuby zůstanou bez kazů už navždy x'DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My na ni chtěli jít už když byla v Praze, ale to nám něja nevyšlo a pak s rodinou, jenže se nám nakonec povedlo to domluvit ve škole jako exkursi v rámci biologie, protože zrovna bereme lidské tělo :D Popravdě jsem čekala něco jiného, nemůžu říct že by zajímavá nebyla, ale nepřipadala mi jako něco extra,a le to jest jen můj názor :) Každopádně se jeď podívat ;)
      Já mám jsem si na sladkosti vytvořila závislost, takže když se někomu zdá něco moc sladké, pro mě je to akorát a sním toho klidně i horu :D Ale zase je to pro mě úžasné v kombinaci se zvýšenou kazivostí zubů (i kdybych nic nejdela a čtyřikrát denně si je čistila, tak to mám prostě geneticky daný) :D Ale už jsem se smířila s tím, že ať dělám cokoliv, stejně u zubařky budu častěji než brácha :D

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ