pondělí 19. ledna 2015

19.1.15 - Hola hej, přátelé, hádejte co?

   Měla bych nejspíše začít být méně kreativní při pasní nadpisů a více při psaní samotného textu. Ale určitě mi dáte za pravdu, že můj web je známý spíš pro své "kreativní" nadpisy než pro obash článků, tek řekněme, že se mé nekreativní texty stále dají tolerovat...

Představte si je bez všech doplňků, které nemám
   Minulé pondělí se mi podařil nákup, který měl být extrémně výhhodný a úžasný a kdesi cosi. Byl to nákup lucky packu od PD (PorcelainDoll), což je česká lolití značka. Musím říct, že jsem stránku kontrolovala od neděle asi od šesti (což byl podle mě už skoro večer a večer se tam měly LP objevit) asi do jedenácti hodin. Pak jsem to zabalila, protože jsme měli další den psát pár super testů. Ráno jsem se vzbudila s tím, že stránku pro jistotu překontroluju a najednou tam byli jen tři balíčky z ... šesti? myslím. Takže jsem nakonec ani neměla zas takový výběr. Dva balíčky byly sweet - růžový a fialový- a jeden gothic. Kvůli mojí velikosti (xs-s) by mi jakš takš seděl jen jeden a to byl sweet růžový (s-m). Protože se mi podařilo prodat sukni (žádná sláva - 280Kč s tím, že původní cena byla i s poštovným 400Kč) a tak jsem si řekla, že by ji mělo něco nahradit a LP jsem objednala.      Dnes mi balík přišel. A musím říct že moje pocity jsou smíšené. V balíčku jsem měla úžasné šaty od MadameMuffin z edice Verne, ale ve velikosti M, takže jsou mi poněkud velké... *alespoň je vzadu na stažení stužka* A bílou košili značky PD, která je mi nějak zvláštní. Nemůžu říct, že by mi byla malá, ale je zvláštně šitá, protože u ramen a hrudi je mi větší (a není to jenom tím že jsem plochá jak žehlící prkno) a najednou se nečekaně zužuje a končí mi ještě nad pasem. Ta košile mě poněkud rozesmutněla, ale pořád mám krásné šaty, i když velké. Koupě byla sice výhodná, ale vzhledem k tomu, že mi vůbec nic nesedí, nemlůžu říct, že bych podobnou věc ještě někdy plánovala. Nejspíš si příště budu kupovat kousky přímo v mojí velikosti ať je můžu nosit... Doufám, že ostatním, kteří si luckypack koupili přálo štěstí víc :)
   Nejprve jsem chtěla uděla unboxing video, ale když jsem se snažila zaostřit, tak to nejdřív nešlo, nakonec se ale povedlo, tak jsem natáčela. Nikde ale nebylo světlo a proto jsem natáčela v mém žlutém pokoji se spoustou ještě žlutějšího světla, takže si asi dokážete představit jak to dopadlo. Video je nezveřejnitelné a navíc jsem mluvila poměrně potichu, abych nerušila bratra, který se po dlouhé době obětoval a nerušil mě.
   Měla jsem v plánu napsat ještě o něco víc, ale co to něco bylo si nemůžu vzpomenout, a už i teď se tento článek začíná zvrhávat v zamotané něco, proto už končím. Ádié~
   Otázka na konec:
Má v plánu někdo z vás jet na nováčkovský lolita sraz do Olomouce? Já jsem už na pár srazech v Olomouci byla, ale nikdy to nebyl vyloženě lolita sraz, takže pořádně nikoho neznám, tak jsem si říkala... 

7 komentářů:

  1. Já vždycky nějaké lolita šaty chtěla, ale bez kreditky se nakupuje těžko a některé ty ceny mi doslova vyrazily dech (ne, doopravdy bych 3 000 za šaty nedala) a pak moje velikost, která taky není zrovna největší. Ale jednoho dne určitě nějaké seženu a pak bych o nějakém srazu uvažovat mohla, i když Olomouc je asi trochu z ruky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já krditku mim jenom díky tomu, že je pro studenty zadarmo :D Popravdě 3 tisíce je v lolita světě za brand ještě opavdu málo. Ale je fakt že ani já bych za to ty peníze nedala... Štěstí že v ČR se pořád drží takové lidové ceny :D Já mám práve Olomouc opravdu blízko a tak si říkám, proč toho nevyužít :)

      Vymazat
    2. Kdybych ty peníze měla, tak bych nad tím asi uvažovat mohla. Jenže by to pak mohlo dopadnout stejně jako moje světle žluté džíny - bych to nenosila, aby se tomu nic nestalo XD. Ale je pravda, že se dají sehnat někdy pěkné kousky i celkem levně, občas se něco najde na votočvohoz.cz, jestli znáš.

      Vymazat
    3. Jsem na tom podobně, doma mám pár vbranývh dražších kousků, které nikdy neopustily šatník a pak oblečení, které je pomalu děravé, ale nosím ho pořád :D Jo, jo ten myslím. A nebo taky na facebookové Lolita burze (pokud jde přímo o lolita styl)

      Vymazat
  2. Na nováčkovský sraz nejedu, protože už pojedu na ten geek brněnský. Docela mě to mrzí :( chtěla jsem tě poznat, tak někdy příště ^__^ A ty šaty od MM jsou krásné! Když je ti halenka krátká, nos ji pod JSK, tam nikdo délku nepozná! *__*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je blbé, no :/ Mě se ty šaty strašně líbí, ale pořád nemůžu vymyslet jak je nakombinovat aby to nebyl totální fail :D Uvidím jak bude vypadat pod šaty(dole má volán a nevím jestli by pod šaty nepůsobil zvláštně), podle toho bych si ji nechala, nebo musela poslat dál...

      Vymazat
  3. Na nováčkovský sraz nejedu, protože už pojedu na ten geek brněnský. Docela mě to mrzí :( chtěla jsem tě poznat, tak někdy příště ^__^ A ty šaty od MM jsou krásné! Když je ti halenka krátká, nos ji pod JSK, tam nikdo délku nepozná! *__*

    OdpovědětVymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ