sobota 24. ledna 2015

24.1.15 - Já budu vážně vtipný řidič!

   Po necelém týdnu se znovu ozývám! A už se nebudu snažit čtenáře jakkoliv pojmenovávat. Můžete začít volat třikrát hurá :D
   Tak abych to shrnula, tento týden byl poněkud stresující, protože prostě týden před uzavíráním známek. Nic víc to nedokáže popsat líp. Naneštěstí nám známky uzavřou až v pondělí, takže to ještě pořád můžu pokazit. Jupí, jupí, jé! Ale snad ne... V pondělí si potřebuju ještě zpravit známku ze semináře z matematiky, tak mi držte palce ať nevynechám mínus, nebo nepíšu místo čtyřek pětky a naopak.
   Za to, že byl tento týden poměrně strsující si můžu z části i sama. Ve středu jsem strávila odpoledne čekáním na otevření dveří do kuru autoškoly. A nakonec jsem místo obdržení odpovědi kdy začíná další kurz, strávila první hodinu a půl dlouhou lekci autoškoly. V ůpondělí si musím zajít za doktorkou pro potvrzení, že jsem schopná řídit a ve středu musím zaplatit zálohu. Řidičák bych měla mít na narozeniny, pokud se mi podaří ho udělat na poprvé. (tj koncem března) Na jendu stranu si sebe samu nedokážu představit za volantem a celkem se toho děsím, na druhou se nemůžu dočkat až budu moct sama řídit a jet kam chci. Bude to každopádně velmi zajímavé!
   Poslední dobou jsem sice neměla mít moc času, ale i tak jsem zvládla zhlédnout zbytek doramy Monstar, přečíst Hledání Aljašky (které mě poněkud zhlamalo), rozečíst Krále Krysu a taky podívat se a zavzpomínat se slzičkou na stré dobré Fullmetal Panic! I když jsem nestihla ani tři epizody. Pokud by někoho zajímalo co jsem viděla, přečetla a tak podobně, do rozcestníku (admin) jsem přidala odkazy, které dám i sem: GOODREADS, ANIME-PLANET, MYDRAMALIST.
   Doufám, že se vám všem daří ať už děláte cokoliv :)
BTW: Mám sem znovu přidat playlist? Ocenil by to někdo, nebo vám připadá spíše zbytečný?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ